Terug naar overzicht
Hey Marjolijn,Ik heb hier ook al aan gedacht. Ik hoop dat mensen het respect hebben om niet constant weg te lopen om te gaan roken...Hopen op regenweer... :-)Anderzijds is het misschien mogelijk om een aparte ruimte in het gebouw zelf te gebruiken zodanig dat indien er mensen ontbreken op een bepaald moment ze wel nog kunnen horen wat er te gebeuren staat...Groetjes,Els31/08/07
Wettelijk gezien mag er idd niet gerookt worden in zalen. Aangezien een trouwfeest een prive aangelegenheid is mag je de controleur weigeren en kan hij niet controleren.Veel zalen vragen dan om tijdens het eten niet te roken, achteraf wel.Uit persoonlijke ervaring weet ik dat de uitstroom rokers naar buiten over het algemeen wel meevalt, zeker tijdens het eten.cheers,djlebart
Hallo, Wij hebben net hetzelfde voor, ik rook zelf niet maar verschoot wel toen bleek dat er een volledig rookverbod geldt in onze zaal, ook na het eten. Ik heb toen ook hetzelfde topic op deze site geplaatst, de meeste mensen denken dat dit wel meevalt. Laat ons hopen hé! Groetjes, Eva
ik ben wel roker(hoop nog te stoppen voor ik trouw ;) ) Maar ik had eraan gedacht omdat ik geen zin had om naar buiten te lopen,dus als alternatief hebben wij beslist een barbeque te houden,dan zitten we allemaal buiten,want mijn broer is een kettingroker.
Hey,nog voor de wet van toepassing was, hebben wij zelf een rookverbod toegepast in de zaal. De mensen konden wel buiten of in de lobby roken, maar wij hebben niet gemerkt dat de rokers massaal naar daar liepen. Af en toe stond er een klein groepje buiten, maar dat heeft de ambiance zeker niet aangetast.Tijdens het eten gingen er ook weinig mensen naar buiten. Ik denk dus dat je geen schrik moeten hebben hoor.Groetjes,Lieve
Hallo,Wij zitten ook met de helft wel en de helft niet rokers. We hebben het voorgelegd aan de feestzaal en omdat het een prive feest is mogen we zelf beslissen wat we willen. We hebben afgesproken vanaf dat de gasten aan tafel tot de start van het dansfeest dat er NIET binnen gerookt wordt. Daarna mag het wel. Het is kwestie van goeie afspraken te maken. En dat iedereen elkaar wat respecteert. Annemie
Laatst was ik op een bijeenkomst (privé-feestje) dat doorging in een feestzaal. Tijdens het eten werd er niet gerookt en gingen de rokers naar buiten. Na het eten kwam het personeel zelf asbakken op de tafels zetten. Toen mocht er wel gerookt worden.Groetjes
Hoi Marjolijn,Onze feest was ook rookvrij en dat heeft helemaal geen problemen gegeven. Rokers konden buiten in de tuin terecht, en af en toe stonden daar inderdaad een aantal mensen samen, maar je moet zeker niet denken dat alle rokers massaal gelijk naar buiten zullen trekken :-) Onze dansvloer heeft heel de avond goed vol gestaan, dus daar moet je je zeker geen zorgen over maken!groetjes,Wendy5.5.07