Terug naar overzicht
Alvast heel veel plezier voor morgen en vrijdag. Het zullen zeker twee droomdagen worden.Je vertelde dat je op het laatst toch nog heel wat moest regelen. Welk zoal? Wij trouwen op 2 juni, dus nog 2,5 week. We denken dat we alles geregeld hebben. Maar misschien dat jij dat ook ;-)
proficiat hé!!en neem het ervan ...
Hi Bieke,Ik hoop voor jullie dat wanneer jullie morgen toch ook wel wat zon hebben zoals vandaag, of toch zeker wanneer jullie binnen gaan en buiten komen uit het gemeentehuis. Maar ik kan je verzekeren, zelf op een grauwe dag is trouwen voor de wet echt wel speciaal en dan ben je zo in de wolken alsof het buiten stralend weer is. (bij ons was het ook regenachtig, maar daar hebben we niets van gemerkt).Veel plezier morgen en vrijdag, ik ga zeker aan jullie denken. Laat zeker weten hoe het is geweest é.Groetjes, Véro16/6/2007 (ja bij ons begint het nu ook te korten, zal blij zijn als het eindelijk zo ver is)
Hoi BiekeIk hoop voor jullie dat het een even droge dag blijft als vandaag! ;o)Geniet ervan en veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hei Bieke,Geniet er van met volle teugen en ik kijk al uit naar je verslagje!Jessika 27/07/07
Dag Bieke,Van harte gefeliciteerd.Je bent op dit moment waarschijnlijk je aan het klaarmaken met de nodige zenuwen.Ik wens je een superdag toe (en ook vrijdag).Geniet ervan en veel succes in je huwelijksleven.Tot op je verslag Groetjes Nele
Bieke,Maak er een fantastische dag van! Wij trouwen vrijdag voor de wet (28 juli voor de kerk) en het zal vrijdag idd de beste dag van de week worden qua weer. Dus dat komt wel goed.Proficiat alvast.