Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen en vrijdag is het zover!!!

15-5-2007 15:32:07
hey hey hey...
aan alle bruidjes die mij al tegengekomen zijn en van wie ik adviesjes gekregen heb: mercikes... Aan alle bruidjes die nog moeten trouwen: nog veel plezier met het verdere plannen! Voor ons is het bijna zover. Morgen trouwen we voor de wet en vrijdag voor de kerk. Het weer voor morgen lijken we niet echt mee te hebben, maar voor vrijdag zou het beter worden, dus ik blijf duimen... Het helpt blijkbaar wel!
Ben net mijn kleed gaan halen voor vrijdag en heb mijn outfit voor morgen ook nog eens aangetrokken en ik ben dolgelukkig met alle 2, dus dat kan al niet meer stuk hè. Heb mijn nageltjes ook mooi laten doen en daar zijn we ook weer tevreden over.
De zenuwkes vallen tot nu toe nogal mee. Enkel 's morgens als ik opsta kan ik niet veel eten en voel ik het wel kriebelen als ik denk wat we die dag nog moeten doen.
Er komt bij ons op t einde toch nog meer bij kijken dan we dachten.
Maar goed... alles lijkt in z'n plooi te vallen en we kijken enorm uit naar onze dagjes.
Waarschijnlijk duurt het nu wel even, maar ik kom zeker nog eens een kijkje nemen hier en een verslagje posten om jullie warm te maken naar je eigen dagje. ;-)

Dikke kus en thank you all!!
Bieke
16 en 180507

bieke
18-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 247

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 15:46:31

Alvast heel veel plezier voor morgen en vrijdag. Het zullen zeker twee droomdagen worden.
Je vertelde dat je op het laatst toch nog heel wat moest regelen. Welk zoal? Wij trouwen op 2 juni, dus nog 2,5 week. We denken dat we alles geregeld hebben. Maar misschien dat jij dat ook ;-)

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik15-5-2007 15:47:32

proficiat hé!!
en neem het ervan ...

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 15:53:33

Hi Bieke,

Ik hoop voor jullie dat wanneer jullie morgen toch ook wel wat zon hebben zoals vandaag, of toch zeker wanneer jullie binnen gaan en buiten komen uit het gemeentehuis. Maar ik kan je verzekeren, zelf op een grauwe dag is trouwen voor de wet echt wel speciaal en dan ben je zo in de wolken alsof het buiten stralend weer is. (bij ons was het ook regenachtig, maar daar hebben we niets van gemerkt).

Veel plezier morgen en vrijdag, ik ga zeker aan jullie denken. Laat zeker weten hoe het is geweest é.

Groetjes,
Véro
16/6/2007 (ja bij ons begint het nu ook te korten, zal blij zijn als het eindelijk zo ver is)

Veroniek

Meld misbruik15-5-2007 16:07:46

Hoi Bieke

Ik hoop voor jullie dat het een even droge dag blijft als vandaag! ;o)

Geniet ervan en veel succes!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik15-5-2007 18:47:44

Hei Bieke,

Geniet er van met volle teugen en ik kijk al uit naar je verslagje!

Jessika 27/07/07

nele
29-9-2007
 Meld misbruik16-5-2007 7:57:56

Dag Bieke,
Van harte gefeliciteerd.
Je bent op dit moment waarschijnlijk je aan het klaarmaken met de nodige zenuwen.
Ik wens je een superdag toe (en ook vrijdag).
Geniet ervan en veel succes in je huwelijksleven.
Tot op je verslag
Groetjes Nele

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik16-5-2007 8:55:23

Bieke,

Maak er een fantastische dag van! Wij trouwen vrijdag voor de wet (28 juli voor de kerk) en het zal vrijdag idd de beste dag van de week worden qua weer. Dus dat komt wel goed.
Proficiat alvast.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...