Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervolg op "Kwaad en ontgoocheld"

15-5-2007 15:00:38
Zoals beloofd een vervolg op mijn verhaal met de fotograaf:
Ze zou mij gisteren bellen om te weten hoe het zat met de negatieven, maar aangezien ik gisteren niks gehoord heb, heb ik net zelf teruggebeld. Ze heeft me laten weten dat de negatieven in de winkel liggen en dat we er om kunnen gaan. Het prijskaartje dat er aan vast hangt: 50 euro. k Vind het veel geld, maar uiteindelijk is het voor hen een 'verliespost' als wij daar geen vergrotingen laten maken. Ik ga er vanavond naar toe, hopelijk kan mijn ventje nog wat van de prijs afdingen, en anders zal ik ze ook maar kopen onder de voorwaarde dat ik er weldegelijk iets mee kan doen. Maar normaal zou het nu geen probleem meer mogen zijn he, eens ik de negatieven kan gebruiken...

Voila, tot zover het vervolgverhaal. Alvast allemaal nog eens bedankt voor de reacties die ik gekregen had vorige week, ze hebben me weer helemaal opgekrikt.

Groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 253

Patricia

Meld misbruik16-5-2007 8:41:11

Hé Lien
Toch uiteindelijk goed dat je de negatieven gaat krijgen. Wat een gedoe zeg!
Hopelijk kan er nog iets af vd prijs en anders, dan heb je toch de negatieven hé.

Groetjes
Patricia
01/08/2008

lien
23-2-2007
 Meld misbruik16-5-2007 9:12:43

Hey Patricia,

We hebben niks meer van de prijs afgekregen hoor, maar we hebben toch al de negatieven in handen!! Ik heb den indruk dat die vrouw wel heel behulpzaam is en vriendelijk, maar dieje man...Ferm mijn twijfels beginnen krijgen... ALS we nog beroep doen op hen voor de zomer, dan regel ik alles liever direct met haar, maar ik zeg wel als...;)

Groetjes!
Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...