Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen op 30/06/07?

  15-5-2007 12:26:13
Hoi bruidjes,

Ik wou eens ff horen wie er nog op 30/06 of rond 30/6 trouwt? En hoe ver jullie staan met de voorbereidingen? Het lijkt of ik nog zoveel moet doen.... (jaja, de zenuwtjes beginnen te werken...)
En nr waar trekken jullie voor de huwelijksreis?

Alvast nog veel succes met alles!

Liefs, Karen
30-06-07

Karen
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 825


Marjo
30-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 12:29:07

Hoi Karen,

Wij trouwen ook op 30/6...spannend inderdaad. Er blijven altijd nog dingen die je moet doen! Hoe ver ben jij?

Marjo



Karen
30-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 12:31:07

Hoi Marjo,

Wij moeten nog onze menu's maken, tafelindeling, bedankjes vr de gasten, misboekjes, gastenboek, bloemen kerk,... En nog zo allerlei kleine dingen die ik waarschijnlijk vergeet...
Waar trouwen jullie?

Grtjs,
Karen



evelien
29-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 13:15:57

hey wij trouwen 29/06
het meeste is al in orde... juist het bruidsboeket moeten we nog bestellen (dit kon pas in juni, tis een kleine bloemist :) )en we moeten nog de tafelnamen bedenken.
wij gaan niet op huwelijksreis doordat ik op onze trouwdag 35 weken zwanger ben.. (en we hebben al een kindje van 1,5) dus we doen volgend jaar onze huwelijksreis :)

groetjes,

evelien

ps: wij trouwen in kortemark



veronique
30-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 13:35:26

Hallo,

Wij trouwen ook op 30 juni en bij ons is alles inorde buiten de bedankjes. Wij gaan niet op huwelijksreis omdat wij twee kindjes hebben en omdat ik ze niet wil achterlaten bij familie. Huwelijksreis is tenslotte om met TWEE te genieten.

groetjes
vero



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 16:20:20

Hi Karen,

Wij trouwen op 16/6, en ik begin nu ook echt volop af te tellen, kan niet meer wachten.
We moeten nog enkele kleine details regelen.
Bedankingetjes hebben we gisteren ontvangen.
Bruidssuiker zijn we vorig weekend gaan bestellen (gingen dit eerst zelf maken maar zag dat het -30% was in de doopsuikerwinkel, dus nog goedkoper dan bij AVA.)
Voor de rest moeten we eind deze maand nog voor mijn bruidsboeket gaan zien en de bloemstukken voor in de kerk regelen.
Voor ons tafelthema (snoep) moeten we nog wachten tot onze gastenlijst volledig is.
Onze misboekjes moeten nog naar de drukker, maar dat doe ik begin volgende week.
We moeten ook nog wel een cadeautje vinden voor onze ouders, maar hier zijn we nog niet helemaal uit.

Ik denk dat de rest wel allemaal rond is.

Voor onze huwelijksreis trekken we naar Thailand.

En jullie?

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Karen
30-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 16:23:42

Hoi Veronique,

Wij trekken nr Kenia!!
Gelukkig dat jij ook nog wat kleine prulletjes moet doen!! Het leek al alsof ik de enigste was die nog dingen moest doen :-)

Alvast veel succes hé!!
En geniet ervan!
Karen



Veroniek

 Meld misbruik15-5-2007 22:25:05

Hoi alle bruidjes van 30 juni...

Ik trouw niet deze dag, maar ik heb juist telefoon gekregen van mijn schoonbroer om deze dag vrij te houden en hij moest mijn broer zijn emailadres hebben.
Ze gaan dus dan onze vrijgezellendag houden!

Veel geluk met jullie trouwdag! Ik zal eens aan jullie denken en wens jullie een héél mooie dag toe!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Annelotte
30-6-2007
 Meld misbruik16-5-2007 11:29:58

Hey
wij trouwen ook op 30/6
vandaag nog een beetje een tegenvaller gehoord..
de solden starten dit jaar een dagje vroeger... dus als onze gasten voor het avondfeest rond 18h aankomen in Hasselt vinden ze natuurlijk nergens parkeerplaats .... Hopelijk geeft dit nergens anders problemen. Gelukkig trouwen we de vrijdag al voor de wet en moeten we verder niet in het centrum van hasselt zijn.

verder nog redelijk wat te doen:
misboekjes drukken, cadeaus voor ouders, getuigen en bruidskindjes zoeken (iemand nog tips?) en alle andere last minute zaken zoals nog maar eens gaan passen, details feestzaal afspreken, bevestigingen ontvangen, vrijgezellen ...

druk druk druk dus
maar we genieten ervan!
groetjes,
Annelotte



Sylvia
30-6-2007
 Meld misbruik17-5-2007 16:53:54

Hallo,

Wij trouwen ook op 30/06. 't Is niet zo lang meer, het aftellen kan beginnen. Af en toe schiet ik wel eens in paniek omdat ik schrik heb om nog iets te vergeten. Dit weekend gaan we de bloemen bespreken. Daarnaast moeten we nog een gastenboek kopen, de tafelnamen (we gaan waarschijnlijk liedjes nemen, die dan worden afgespeeld als de gasten aan tafel moeten gaan), het bruidsuiker, en dat is het ongeveer.

Karen, wij gaan ook naar Kenia. We vertrekken op 4/7. Eerst een weekje safari en dan een weekje rusten aan het strand. We kijken er alvast naar uit.

Groetjes,
Sylvia
30/06/07



Karen
30-6-2007
 Meld misbruik21-5-2007 9:24:15

Hoi Sylvia,
Ik weet niet of je dit nog leest, maar wij vertrekken ook op 4/7 nr Kenia!! Da moet lukken!! Wij doen een safari v 8 dagen en dan nog een strandvakantie v 6 dagen! Dan zullen we wel op dezelfde vlucht zitten :-)
Ik kijk er alvast nr uit!!!

Grtjs,
Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...