Terug naar overzicht
hallo,De prijs is zeer afhankelijk van wat je vraagt. Wij hebben het wat specialer gevraagd met verschillende drukplaten dus met ons moet je niet direct vergelijken. Maar als je het goedkoop wil houden dan kan dat daar.De prijs kan je zelf berekenen. vb een eenvoudig mooi kaartje te kiezen uit een heel assortiment bij hen kost 0,98 Euro incl omslag en btw. Dan moet je nog een 98, 50 euro bij rekenen voor hun drukkost van de binnenkant en eventueel 46,50 euro voor een speciale druk op de voorkant,onbeperkt het aantal druks. Je kan kiezen uit mooi glanzend gekleurd papier. Een eenvoudig uniek kaartje kan je dus op honderd exemplaren hebben voor 243 euro. Mijn zus is ook bij hen geweest en zij hadden een kaartje met schijf (zoals parkeerschijf) die je kan draaien en dan zie je waar, wanneer, uur. Je kan ook een krantje maken. Dan betaal je 200 euro per drukplaat die ze moeten maken, ongeacht de exemplaren die je wenst. Het is origineel maar wel veel werk aan.Je kan zijn gegevens vinden op http://www.drukkerijverkest.be/index.htm De voorgemaakte kaartje zoals buromac en intercard,... kan je natuurlijk ook bij hem verkrijgen. Maar die kosten al gauw min 1.20 (zie je overal opt internet) euro tot 2,5 euro voor een mooitje per stuk en dan heb je nog drukkosten. Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen. Dan heb je misschien al een beter idee dat je kan vergelijken met de offerte van de drukker waar je nu geweest bent. Laat maar weten hoe het vorderd.Groetjes Marjolijn