Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruiloftsmars

  15-5-2007 11:34:55
Hey medebruidjes,

Bij ons komt dé dag heel erg dichtbij, nog 11 dagen en het is zover!! Nu ben ik op dit moment bezig om ons misboekje in orde te maken zodat het afgedrukt kan worden. Alle teksten staan er natuurlijk al in én zijn goedgekeurd door onze priester, maar er is nog 1 ding waar ik nog niet over uit ben.
Om binnen te komen gaan we heel traditioneel kiezen voor de bruilofts mars, maar ook om buiten te gaan is er een.
Wie kan mij hiermee helpen, je hebt de bruiloftsmars van Mendelssohn en die van Wagner, maar welke gebruik je nu op welk moment?

Groetjes
Jessie 26/05/2007

Jessie
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 3059


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-5-2007 12:32:34

Hey,

Blij te horen dat er nog iemand die op dezelfde dag trouwt ook nog misboekjes moet printen.

Ik dacht dat binnenkomst op Wagner is en uittrede op Mendelssohn, maar ben dit niet 100% zeker.

Groetjes, Sissi



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik15-5-2007 12:46:27

Ik denk dat het ook zo is zoals Sissi zegt. Mendelssohn is zeker die heel vrolijke bruiloftsmars en da's dan idd om buiten te komen.



Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik15-5-2007 13:35:43

Hey Sisi,

Het stelt mij ook wel gerust te weten dat er idd. nog iemand is die 1.5 week op voorhand nog aan de misboekjes bezig is!
En ik weet ondertussen ook hoe het zit met de bruiloftsmars, je hebt idd. gelijk!
Mercikes voor je reactie, nog heel veel succes met je voorbereidingen en maak er een prachtige dag van!!!

Groetjes
Jessie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...