Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spiegel graveren?

15-5-2007 11:13:38
Hey,

Ik wou eens zoeken wat het kost om een spiegel te graven met een mooie tekst en eventueel een foto erbij als dat mooi lukt...
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou dat wel mooi zijn?
En bovenal, is dat wel een toffe cadeau?
(het is voor de ouders/schoonouders)
Afhankelijk van wat het kost wil ik hen er nog iets bijgeven want misschien is een spiegel te weinig?

Weet iemand waar ik dat kan laten doen, en wat dat kost?

Groetjes,
Nathalie
07/07/07

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 325

Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik15-5-2007 12:45:13

Hey Nathalie,

Tegenwoordig zie je dat veel, dat koppels een gegraveerde spiegel cadeau geven aan de ouders.
Ook voor meters en peters ( bij baby's ) wordt dat veel gedaan.
Wij hebben dat bij een geboorte eens laten doen en dat was ongeveer 40 euro.
Waar, dat hangt natuurlijk af van waar je bent, maar tegenwoordig vind je meer en meer winkels die dat doen.
Eens op internet zoeken misschien?

Groetjes,
Kelly

veronique
30-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 13:39:59

Hallo,

Ik weet niet van welke regio je bent maar in ekeren bij bondoline kan je dat laten maken. Je hebt verschillende formaten. Heb er een voor een huwelijk laten maken ong 30 op 40 (met kadertje voor foto ingewerkt + namen en datum)en kwam op 90€. Je moet wel rekenen op een lever tijd van 3 weken.

groetjes
vero 30/06/07

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik15-5-2007 13:42:01

Hallo,

bedankt voor jullie reacties, ik ga eens rondzoeken op het internet.

@Veronique: ik ben van Limburg, en heb nog 7 weken de tijd, ja eigenlijk 6 want dan wil ik alles in orde hebben :-)

Groetjes
Nathalie
07/07/07

davida
7-9-2008
 Meld misbruik17-5-2007 20:25:26

hey

ik heb dat voor de geboorte van onze zoon aan zijn meter gegeven en dat koste toen 35 euro en heb dat in de winkel van de doopsuikers laten doen.hij is de vrijdag geboren en de maandag had ik dat al grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...