Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Tegenwoordig zie je dat veel, dat koppels een gegraveerde spiegel cadeau geven aan de ouders.Ook voor meters en peters ( bij baby's ) wordt dat veel gedaan.Wij hebben dat bij een geboorte eens laten doen en dat was ongeveer 40 euro.Waar, dat hangt natuurlijk af van waar je bent, maar tegenwoordig vind je meer en meer winkels die dat doen.Eens op internet zoeken misschien?Groetjes,Kelly
Hallo,Ik weet niet van welke regio je bent maar in ekeren bij bondoline kan je dat laten maken. Je hebt verschillende formaten. Heb er een voor een huwelijk laten maken ong 30 op 40 (met kadertje voor foto ingewerkt + namen en datum)en kwam op 90€. Je moet wel rekenen op een lever tijd van 3 weken.groetjesvero 30/06/07
Hallo,bedankt voor jullie reacties, ik ga eens rondzoeken op het internet.@Veronique: ik ben van Limburg, en heb nog 7 weken de tijd, ja eigenlijk 6 want dan wil ik alles in orde hebben :-)GroetjesNathalie07/07/07
hey ik heb dat voor de geboorte van onze zoon aan zijn meter gegeven en dat koste toen 35 euro en heb dat in de winkel van de doopsuikers laten doen.hij is de vrijdag geboren en de maandag had ik dat al grtjs