Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes genodigden

  14-5-2007 16:00:34
Hallo mede-bruidjes,

We hebben vandaag net onze bedankjes ontvangen en ze zijn echt goed gelukt, we hebben pennen en post-its laten bedrukken met onze foto en huwelijksdatum.

Voor onze avondgasten gaan we telkens een setje per persoon op de tafel leggen (bij het bord ofzo).
Maar nu weten we niet goed hoe we dit moeten doen voor de genodigden van de receptie, we willen zeker zijn dat iedereen zo'n bedankingetje krijgt.

Hoe doen jullie dit?

Alvast bedankt,
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Véronique
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1119


Çoise
9-4-2008
 Meld misbruik14-5-2007 16:44:48

Ik zou het leuk opstellen bij de utgang ofzo, zodat iedereen die het wil mee nemen, ze zelf kan pakken.

Groetjes Çoise



nicky
27-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 18:44:22

hallo,

Even een vraagje, waar heb je dat besteld. Lijkt met ook wel een leuke idee!



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik14-5-2007 20:04:18

Ik zou ze in een grote glazen vaas/schaal doen met een briefje erbij. Ik zou dit bij de uitgang neerzetten. Als mensen het dan niet meenemen, is dat omdat ze daar geen behoefte aan hebben lijkt mij zo.

Groetjes



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik15-5-2007 10:04:56

Hallo,

Dat lijkt me wel een tof bedankje, wij weten nog niet goed wat we als bedankje gaan doen...

Mag ik vragen waar je dat besteld hebt? En heb je de foto zelf aangeleverd? (zou ik dan de foto van onze trouwuitnodiging gewoon kunnen laten drukken?)

en hoeveel kost dat als ik dat ook vragen mag? Want de meeste bedankjes vind ik zo ontzettend duur... wij hebben 250 gasten, dus willen toch een beetje uitkijken dat het niet te duur wordt.

Groetjes,
Nathalie



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik15-5-2007 14:18:15

Hi Nicky,
Hi Nathalie,

Ik vrees dat ik jullie niet ga kunnen verder helpen met een adresje waar je dit kan laten bedrukken.

Mijn ventje werkt voor Bic en we hebben dit bij hem op het werk laten doen.
Misschien eens informeren bij bedrijven die in gadgets doen.

Groetjes,
Véro



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik15-5-2007 18:38:47

Normaal gezien komt iedereen voor hij vertrekt goeiedag zeggen, en ik zou het dan geven. Als je het aan de deur zet zal je verschieten hoeveel mensen er 2 of meerdere zullen meenemen. Dan hebben de laatste geen meer.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...