Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eerste keer en de laatste keer

14-5-2007 13:12:31
ik ga over een tijdje trouwen. maar ik vind dat er veel werk bij komt kijken. vooral opdat ik niet wil dat hij de jurk ziet. maar ik kan moeilijk geheimen bewaren voor hem. hoe kan ik dit het beste aanpakken.ik heb de jurk nog neit heb nog even tijd. wie weet een goeie bruidswinkel te zijn in omgeving gent Be.

demelza
1-1-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 446

vanessa
27-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 16:37:21

Couture Annie (Gent) heeft bruids-feest-en avondkledij

Groetjes V.

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik14-5-2007 20:08:27

Ik vind het ook lastig om het geheim te houden. Ik ben ook bang dat hij de jurk niet mooi vind. Maar ik heb de jurk nu zo'n 4 maanden geleden gekocht en alleen de eerste paar weken moet je echt goed opletten. Dan ben je zo enthousiast. Dus ik heb mijn moeder, zus en vriendin helemaal gek gemaakt met verhalen over de jurk, dat ik er met mijn vriend maar niet over praatte!!

Nu is het opletten dat mijn moeder niets verklapt, want die heeft het er nu meer over dan ik!!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...