Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  13-5-2007 21:30:45
Dag bruidjes,

Met nog 40 dagen op de teller ben ik de laatste details aan het regelen. Wij zijn nog op zoek naar een mooi gastenboek. Weet iemand waar ik dat kan vinden regio Gent-Eeklo?

Alvast bedankt!

Groetjes

Mioe
22-06-2007

mioe
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 824


Sara

 Meld misbruik14-5-2007 8:22:50

Hoi Mioe,

Ik hou niet van de traditionele, klassiek uitziende gastenboeken. Ik wou iets modern. Ben dan eens gaan kijken bij Ava papierhandel in Aalst (er is er ook één in Gent: tik in google eens ava in, dan vind je hun site wel voor adres). Daar heb ik een mooie donkergrijze gevonden: langwerpig met geribbelde kaft en ringen binnenin met mooi dik papier. Het ziet er modern uit en het is eens iets anders. Het was ook niet zo duur. In Aalst hebben ze ook een rekje met echt traditionele witte en beige gastenboeken, ook heel schappelijk van prijs.

Hopelijk ben je er iets mee.

Sara
09/06/2007



mioe
22-6-2007
 Meld misbruik14-5-2007 22:27:15

Dag Sara,

Heel erg bedankt voor de tip. We zijn bij AVA om ons enveloppen geweest, maar ik had er helemaal niet aan gedacht dat ze daar ook gastenboeken hebben... Wij hebben het ook niet zo voor de klassieke gastenboek. We zullen er alleszins eens een kijkje nemen...

Groetjes
Mioe


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...