Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidsmeisje

  13-5-2007 13:50:47
Hey allemaal,

Ik heb even een vraagje ivm de kledij van mijn bruidsmeisje. Ze is 12 jaar, maar nogal mollig en dus is het onmogelijk om voor haar iets te vinden in de kindermaten. Nu willen wij haar niet té chique aankleden met echte suitekledij ofzo, maar gewoon een leuke en mooie outfit voor haar leeftijd. We hebben al vele winkels afgeschuimd, maar niets gevonden. Kan iemand ons een leuk adres geven voor haar kledij aub?

Alvast bedankt!!

Sally
07/09/07

Sally
7-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 836


Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik13-5-2007 15:20:22

Hey Sally,
Misschien eens kijken bij Esprit of Mexx? Daar kun je al makkelijk iets vinden denk ik. Op die leeftijd was ik nl. ook redelijk mollig en ik vond daar altijd wel iets waar ik me goed in voelde.
Groetjes en succes
Ellen
01/09/2007



petra
14-7-2007
 Meld misbruik13-5-2007 19:05:01

Hallo,
Ik zou eens gaan kijken bij DIDI daar hebben ze ook voor kids en jonge meisjes heel toffe kleding. www.didi.be !

Groetjes
Petra
14-7-7


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...