TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ewalda
11-8-2007
|
11-5-2007 14:34:18
Hey Freya,
Wij trouwen ook op 11.08.07. Wij staan vrij goed op schema denk ik. enkel de details etc moeten nog geregeld worden. ons misboekje wordt op dit moment nagelezen door de priester. enkel mijn ventje moet zijn outfit nog gaan kiezen, verder zijn alle grote dingen wel geregeld zoals uitnodigingen etc.
Nu enkel nog aftellen he
Groetjes
|
|
Cindy
1-8-2007
|
11-5-2007 17:04:04
Hallo,
wij trouwen ook op 11.08.07. Wij gaan maandag de uitnodigingen bestellen, na veel werk is de adressenlijst afgeraakt en nu moet ik nog wachten om mijn kleed te gaan passen voor de eerste keer. Verder gaan we binnenkort het menu bespreken in de zaal. Momenteel zijn we de bedankjes aan het regelen voor de getuigen, ouders, bruidskindjes en de gasten. Verder liggen alle afspraken vast : kapper, fotograaf, kerk. Ik denk dus dat we niets over het hoofd gezien hebben. Het misboekje is al af en ingebonden. De DJ is ook geregeld. Nu wordt het volgende grote werk de uitnodigingen schrijven. Ik heb al speciaal een setje 'starters calligraphy' gekocht en daar ga ik dit weekend eens vanalles mee uitproberen :)
Dat is het zowat.
Groetjes
|
|
Isabel
11-8-2007
|
11-5-2007 21:11:42
Hallo,
wij trouwen ook die dag. Bij ons ook redelijk op schema. Binnenkort mijn pasbeurt en proefkapsel, de uitnodigingen maken en versturen, suitekleertjes van de bruidsjongens kopen, bloemen vastleggen bij bevriende bloemist, gastenboek kopen, bedankjes voor ouders, getuigen, bruidskindjes,kindjes aan de kerk,misboekjes afdrukken want ze zijn reeds goedgekeurd, inentingen huwelijksreis en nog met ceremoniemeester, fotograaf, DJ,... laatste afspraken. Ik tel nu toch wel serieus af. En laten we hopen dat het mooi weer is!
groetjes, Isabel
|
|
katrijn
11-8-2007
|
11-5-2007 22:08:39
Hoi hoi
Wij trouwen ook op 11 augustus. Aangezien wij trouwen in een tent (en dus zelf heel veel moeten voorzien) zijn we tijdig aan de voorbereiding begonnen. We hebben de grootste dingen rond. Uitnodigingen, misboekjes, bedankjes... alles ligt hier klaar. (Behalve van die kleine dingetjes natuurlijk: gastenboek, enveloppendoos...) Moest ook wel, want sinds deze week zijn we eigenaar geworden van een huis, en daar zijn nog wel wat opknapwerken aan. Over het algemeen maak ik me er weinig zorgen over. Als het weer al mee zit, ben ik die dag een heel gelukkige vrouw! Veel succes met jullie voorbereidingen en we zullen samen duimen voor goed weer!
katrijn
|
|
Helga
11-8-2007
|
12-5-2007 11:40:21
Hallo,
Wij trouwen ook op 11 08 07. bij onze zijn de grote dingen ook geregeld. Alleen met onze uitnodigingen zijn we nu nog bezig, maar die zijn bijna in orde. En voor de rest ook nog allerlei kleinere dingen: bruidsboeket, afspraken met ceremoniemeester, schoenen ... Doordat het gisteren de 11e was begon ik toch ook wel te denken, amai nu is het niet zo lang meer. Het zal er rapper zijn dan we denken! Nog veel succes allemaal met de voorbereidingen en hopen op stralend weer hé!
Helga
|
|
marjolijn
11-8-2007
|
15-5-2007 18:59:58
hey, blij te lezen dat er zo veel zijn. Hopelijk hebben we dan goed weer!!!
Wij zijn nu aant wachten op de uitnodigingen. Wanneer verzenden jullie die eigenlijk??? De grootste dingen zijn bij ons zoals hieronder ook al geregeld. Nu komt het prutswerk hier en daar. Tafelindeling doen we eens de mensen bellen. Maar we zijn nu iets aan het maken voor de tafelnamen op de tafels te zetten en onze menu maken we ook. Het zijn drukke tijden nu.
Veel succes iedereen!
Groetjes marjolijn
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|