Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij mannen in de suite...

  11-5-2007 13:30:49
Hallo,
mijn schoonmoeder wil dat de mannen een eigen kostuum aandoen in de suite, en dus allicht ook verschillende kleuren want niet iedereen heeft vb een donkerbruin kostuum... Zijn er nog bruidjes die met dit 'probleem' te kampen hebben? Ik zie namelijk liever gelijke mannen in een suite!

Groetjes
Ann
15-12-2007

Ann
15-12-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1006


Tine
14-7-2007
 Meld misbruik11-5-2007 14:16:56

Hi,
Bij ons is het ook zo dat alle mannen vd suite een eigen kostuum aandoen. Vooral mn vader wilde dat want hij vindt alle mannen gelijk echt niks, en hij vindt gehuurde kostuums iets van vroeger, toen de boeren geen kostuum hadden en dan maar gingen huren. Het heeft heel wat voeten id aarde gehad om het aan mn schoonouders verkocht te krijgen, maar we zijn er toch uitgeraakt. Ik zou enkel zeggen tegen de mannen vd suite (wij breiden onze suite uit met onze beste vrienden) geen linnen of beige te kopen. De meeste kostuums zijn grijs of zwart, dus ik zit daar eigenlijk niet mee in.
Groetjes, Tine
www.14juli.bruiloftsite.nl



veronique
30-6-2007
 Meld misbruik11-5-2007 14:45:41

Hallo,

Bij ons mogen de mannen van de suite kiezen welke kleur van kostuum ze dragen.Ik wil dat onze suite zich gemakkelijk in hun vel voelen die dag en niet dat ze zich ambetant voelen omdat ze een vooropgelegd kostuum moeten aandoen. Iedereen moet zich kunnen amuseren die dag! Bovendien heb je klassieke kostuums maar ook sportieve kostuums.

groetjes
vero 30/06/07



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik11-5-2007 14:57:02

dag Ann

wij hadden een jaar geleden bij de voorbereiding gezegd: alle mannen mogen aandoen wat ze willen (met het gedacht goed te doen, want zo doet elk zijn goesting)
De ene heeft een bruin gekocht, de ander een donkergrijs, de ander zwart
Maar nu blijkt dat mijn pa een spierwitte vest heeft
Heel leuk hoor :-( not
ik had nu ook niet gedacht dat hij dat zou doen, ik dacht een kostuum is donker
a ja , wie denkt nu aan zoiets
Hij staat dus als enige witte tussen alle donkere

ik weet 1 ding, als ik het zou kunnen overdoen, iedereen verplicht in hetzelfde
goed geweten...

groetjes
christel



Veroniek

 Meld misbruik11-5-2007 15:10:30

Hoi Ann

Wij hebben aan onze suite gevraagd om allemaal een zwart kostuum aan te doen. Bijna iedereen had dit hangen, behalve mijn vader (hij heeft dat zonder problemen gekocht)

Voor alle mannen hebben we een paars hemd met paarse das gekocht, op een zwart kostuum is dit héél mooi! En zo hebben ze allemaal iets identieks...

De meesten dragen bijna nooit een kostuum dus wij hebben gekeken wat ze hadden en wat de meest voorkomende kleur was...

Veel succes!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Lien
21-7-2007
 Meld misbruik12-5-2007 11:10:29

Dag Ann

Misschien kan je zoeken naar een accent dat bij alle mannen hetzelfde is, zodat ze toch herkenbaar zijn als deel van de suite: een corsage die ze op hun revers steken is dan het meest voor de hand liggende...

groetjes
Lien



Veronique
13-10-2007
 Meld misbruik14-5-2007 14:43:06

Mijn schoonmoeder wou dit ook. Maar uiteindelijk zijn het de bruid en de bruidegom die kiezen vind ik. Dus nu gaat iedereen in dezelfde winkel zijn kostuum huren. Het is onze dag en niet die van de ouders. Zij mochten toen kiezen, nu kiezen wij. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...