Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt ook op 19 mei 07

  11-5-2007 12:14:06
Hey bruidjes,

Wie trouwt er nog op 19 mei 07 (maw volgend weekend?)

Ik hoop echt dat het weer gaat keren, want het is nu zo lang goed weer geweest, en nu regent het... laat ons hopen dat het weer snel omslaat en dat het op 19 mei 07 stralend weer mag zijn!
Groetjes,

Isabelle
19 mei 07

Isabelle
19-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 752


Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik11-5-2007 13:21:22

Hey Isabelle,

Ik trouw op 18 mei, maar enkel voor de wet dan. Voor de kerk is op 28 juli. Oké, dan is het nog niet zo erg dat het weer wat slechter is, maar ook ik hoop nog op een beetje zon. En ik heb al heel erg ingezeten met al die bruidjes die morgen trouwen en volgende week. Zeker omdat het zo lang droog en warm is geweest. En je plant ook een beetje je bruiloft omdat je dan denkt dat het goed weer gaat zijn. En die kans is nog steeds groter in mei dan in april. Het omgekeerde is nu bewezen.
Ik wens je alvast een stralende dag toe en hoop met heel mijn hart dat de zon toch nog mag schijnen op 19 mei.



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik11-5-2007 13:38:37

Heb net op skynet.be gekeken naar het weerbericht en voor volgende week vrijdag en zaterdag geven ze slechts 10% kans op neerslag. Ik zal mee duimen dat het toch een beetje zonnig gaan zijn.



evy
19-5-2007
 Meld misbruik11-5-2007 13:43:08

hoi

wij trouwen ook op 19 mei 2007
en wij zijn ook volop aan het hopen
op zeer goed weer
maar ik vrees er een beetje voor.

maar je mag de regen u dag niet laten verderven.
maak er een fijne dag van dat gaan wij
ook doen
met of zonder regen.
natuurlijk hopelijk zonder.


veel succes gewenst

evy



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik11-5-2007 16:42:42

Wij waren nog bij de gelukkigen die afgelopen zaterdag met een stralende zon getrouwd zijn. Dat is natuurlijk het allerfijnst, dus ik duim voor iedereen mee dat het heel snel weer omslaat en terug beter wordt! Maar hoe dan ook, het wordt toch een onvergetelijke dag, regen of niet :-)

groetjes,

Wendy
www.tom-wendy.be



Els
18-5-2007
 Meld misbruik11-5-2007 18:59:06

Hallo,
Wij zijn vandaag getrouwd voor de wet en trouwen op 19 mei voor de kerk!!! Vandaag was alleszins al een superdag, ondanks het slechte weer, maar dat heeft ons niet verhinderd er volop van te genieten!!!!
Veel succes nog met de laatste voorbereidingen en alvast proficiat!
Els & Koen



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik12-5-2007 21:30:53

hela,

wij trouwen op 16 en 18 mei en zijn ook overal weerberichten aan t bijhouden.
er zijn een paar sites die wij op de voet volgen (lees: elke dag een paar keer) ;-)

Als je op google intypt: weersverwachtingen België kom je er een paar tegen. En voorlopig ziet het er vanaf donderdag heel goed uit hoor!
Dus niet panikeren!!

veel zonnig trouwplezier van een aftellend bruidje
Bieke (nog 4 dagen tot de wet, nog 6 dagen tot de kerk) JOEPIE JOEPIE



Wendy

 Meld misbruik13-5-2007 16:20:34

Wij trouwen ook de 19e. En ja, we hopen op mooi weer maar als het niet kan zijn, dan is het maar zo. Dat zal onze dag niet maken of kraken zeker?

We zijn vorig jaar ook de 19e mei getrouwd voor de wet en toen regende het, we hoopten dat er meer kans ging zijn om dan dit jaar mooi weer te hebben maar we zien wel...

Groetjes

Wendy
www.wendy-jonathan.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...