TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
17-8-2007
|
10-5-2007 22:45:03
Hoi Tania, ik snap wat je bedoelt, ik denk er net hetzelfde over als jij! Mijn vriendinnen zeuren daar gelukkig (nog) niet over. Als ze dat zouden beginnen doen, zou ik wel zo iets "kleins" doen, zo gewoon iets gaan drinken, zoals we op andere dagen soms doen... Misschien werkt dat bij jou ook, dat er gewoon iets "normaals" in de plaats komt? Groetjes, Ilse
|
|
tamara
15-9-2007
|
10-5-2007 23:26:01
Hey Tania,
dat is ook het laatste wat ik zou willen, maar gelukki denken mijn vriendinnen daar net hetzelfde over. We gaan wel een soort vrijgezellendag doen, maar dan eerder in de zin van "verwen de bruid dag". Ik mag er nog niets van weten, maar voor een vriendin hadden we een sauna afgehuurd voor de dag met leuke behandelingen voor de bruid en nadien naar de japanner getrokken voor een heerlijke maaltijd. Ze gaan een dag bedenken met dingen die die aansluiten bij mijn interesses en hobby's. Zo'n dag zie ik echt wel zitten!
Voor mijn vriend wordt er niets georganiseerd, maar dat is op zijn verzoek, hij wil absoluut niet in de belangstelling staan en kijkt liever thuis met vrienden naar wat DVD's met wat pizza's erbij!
Groetjes, Mara.
|
|
chantal
14-7-2007
|
11-5-2007 6:56:42
hallo tania,
wij trouwen op 14-7-7 en we houden ook geen vrijgezellen we zijn meer dan 10 jaar samen en hebben zoals jullie daar ook geen behoefte aan wij gaan waarschijnlijk wel met zijn allen vrienden en getuigen eens gezellig een avondje iets eten en drinken in plaats van een vrijzellen, misschien is dat ook een idee voor jullie dan heb je toch ietsgedaan en zijn de volhouders misschien terveden.
groetjes chantal en kris
|
|
nele
29-9-2007
|
11-5-2007 7:58:34
Hi,
Ik vind dat je vriendinnen je keuze moeten respecteren. Als jij geen zin hebt in een vrijgezellenavond dan moeten ze zich daar bij neerleggen. Je kunt bijvoorbeeld een alternatief zoeken, twee of drie weken voordien samen iets gaan drinken of een bioscoopje doen. Of gewoonweg een gezellig avondje bij jullie thuis onder vrouwen. Dit heeft niets te maken met een vrijgezellenavond, maar dames, geef toe, een avondje onder vrouwen is toch altijd plezant. Groetjes nele
|
|
Anne
21-9-2007
|
11-5-2007 8:41:12
Hallo,
Bij ons is het net hetzelfde, mijn vriend noch ik zien dat zitten, we wonen al bijna 2 jaar samen, dus van vrijgezellen is er geen sprake van. Ik moet toegeven dat langs mijne kant, mijn vriendinnen er niets bepaald over zeggen, dus ga ik ervan uit dat er niks zal zijn, oef .. integendeel voor mijn vriend zijn mijn broer en stiefvader en vrienden volop zijn hoofd aan het zot maken om toch nog eens een stapje in de wereld te zetten, en zo elkaar bezuipen en naar striptease tent gaan, en daar kan ik niet mee leven, en hij heeft er gelukkig ook geen zin in. Ik zou zeggen, doe zoals je het voelt, en zeker niets tegen je zin doen, anders wordt het geforceerd en zeker niet leuk. Je kan ook samen, jij en je aanstaande, iets gezellig doen om jullie ongehuwde status te begraven. Liefs Anne 21.09.07
|
|
yasmine
9-6-2007
|
11-5-2007 8:54:02
ik snap wat je bedoelt. ik doe ook geen vrijgezellendag, maar ga eens met een vriendin naar een beautysalon (wat ik anders nooit doe) - da's veel leuker!
groetjes
|
|
Mieke
22-9-2007
|
11-5-2007 8:58:01
bij mij waren ze ook al bezig om er een te doen en heb toen de vriendinnen eens gesproken en ze gaan iets leuks doen, geen stomme opdrachten, gewoon gezellig samenzijn
groetjes Mieke 22/09/07
|
|
annemie
4-8-2007
|
11-5-2007 9:56:02
Voor mij hoefde het ook niet, zeker niet met verkleden en dwaze opdrachten. Mijn vriendinnen wilden toch iets doen, ze gaan een dag ineensteken waarvan ze verwachten dat ik het leuk ga vinden. Mijn vriend krijgt een echte vrijgezellendag en kijkt er erg naar uit.
|
|
Gerardine
7-3-2008
|
11-5-2007 9:58:50
Ik zou het ook niet doen als ik jullie was! Zelf hebben wij er ook geen zin in. Denk lekker aan jezelf en doe het in geen geval om anderen te plezieren!
Gerardine
|
|
lien
23-2-2007
|
11-5-2007 10:42:43
Hallo,
Ik heb zelf geen vrijgezellenavond gehad, en ik vond dit wel een beetje jammer eigenlijk (had niemand die dat organiseerde). Als je zelf niet echt voorstander bent van een vrijgezellenavond, kan je wel een compromis sluiten met je volhardende vriendinnen en zoals reeds gezegd werd: er een gezellig dagje/avondje uit van maken, zonder al te veel gore toestanden en opdrachten. Zo zal jij een fijne dag hebben, en hebben je vriendinnen ook iets om te organiseren en naar uit te kijken.
Groetjes, Lien http://lienetghafour.bruiloftsite.nl
|
|
Veroniek
|
11-5-2007 10:50:46
Hoi
Ik heb dezelfde mening als de meesten hieronder.
Zo'n opdrachtending is ook niets voor mij en dat weten mijn vriendinnen en familie (bij ons is het meestal de familie die het organiseert) en ik heb hen dat ook duidelijk gezegd.
Ze gingen ook kijken om iets te doen dat aanleunt bij wat ik leuk vind... Eens lekker gaan eten e.d. Ik heb zelf ideeën mogen geven...
Als je vriendinnen echt aandringen. Zeg hen duidelijk wat je ervan vind, maar als ze echt iets willen doen dat jij het plezant moet vinden en geef hen tips!
Naar het schijnt hebben sommigen achteraf wel spijt dat ze helemaal niets gedaan hebben...
Veel succes nog! Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Stephanie
21-4-2007
|
11-5-2007 12:03:47
Hallo, wij trouwden 21/04 en hebben ook geen vrijgezellendag/-avond gehad. vrienden van ons hadden er ook over gezeurd, maar wij zagen dit beiden niet zitten en dat hebben ze dan ook gerespecteerd! we zijn al 6,5jaar samen, gaan zelden alleen op stap en vonden het daarom een beetje stom om dat voor die ene keer wel te doen, mét tegenzin! Vandaar dat wij dan maar een leuke schieting gedaan hebben! maar dat is natuurlijk iedereen zijn keuze!!
groetjes, stephanie
|
|
vicky
24-5-2008
|
11-5-2007 12:48:05
wij houden ook geen vrijgezellendag; we hebben reeds 2 kindjes en zien dit echt niet zitten, wij gaan naar jaarlijkse gewoonte altijd een weekend naar zee met hemelvaart en dat zal een paar weken voor ons huwelijk ook zo zijn, dus met 3 koppels gezellig naar zee en dat zullen wij véél leuker vinden dan een traditionele vrijgezellendag
|
|
Sissi
26-5-2007
|
11-5-2007 14:00:09
Hey,
Mijn vriend keek er enorm naar uit maar ik zag er echt tegenop. Wel, het is één van de mooiste dagen uit mijn leven geworden. Het was super om te zien hoe al mijn vriendinnen zich amuseerden op 'mijn dag'. Het hoeft daarom niet met opdrachten te zijn, maar gezellig iets gaan eten, een sauna, een upperdare, pyjamafuif, of zo kan ook wel tof zijn.
Moest je dat willen laat het dan organiseren door iemand die je 100% vertrouwt en die je geen dingen tegen uw zin zal laten doen en zeg duidelijk wat je wel en niet wil.
Maar niemand kan jullie tot een vrijgezellen verplichten hé.
Groetjes, Sissi
|
|
Wendy
5-5-2007
|
11-5-2007 15:08:58
Hallo, wij waren ook allebei niet te vinden voor een vrijgezellendag waarbij we verkleed in een stad opdrachtjes moesten uitvoeren. Onze vrienden hebben daar gelukkig rekening mee gehouden en we hebben allebei een fantastische vrijgezellendag op maat gekregen. Voor mij stond er een bezoekje aan de thermen in spa op het programma, met twee relax-behandelingen, daarna een etentje met alle dames in een thais restaurant en dan nog een terraske gedaan met alle dames. Ik vond het superleuk. De heren zijn in de namiddag gaan carten, dan ook gaan eten en hebben dan een kleine kroegentocht gehouden. Dus ik zou gewoon zorgen dat als ze iets organiseren, dat het dan ook iets is dat jullie zelf leuk vinden. Ik heb alvast genoten van mijn vrijgezellendag, en van onze trouwdag zelf natuurlijk nog meer!
groetjes,
Wendy www.tom-wendy.be
|
|
s
1-6-2007
|
11-5-2007 16:40:50
Hoi!
Wat is daar nu raar aan? Je doet toch gewoon je zin. Mijn man wilde wel graag een vrijgezellendag en heeft dit dan ook gekregen van zijn vrienden. Ik ben ook helemaal niet voor dat geforceerde vriendinnengedoe, dus ik had er geen. Ieder zijn zin gekregen.
Nieke
|
|
Lieve
1-9-2006
|
12-5-2007 9:42:37
Hey,
mijn verloofde wilde ook geen vrijgezellendag, maar ook hij is moeten zwichten voor de vrienden en mijzelf... We wilden ook geen opdrachtjes en zatte bedoening en woonden al meer dan 6 jaar samen, maar onze vrienden hebben daar perfect rekening mee gehouden. Ik ben samen met mijn vriendinnen naar een privé-sauna geweest, gevolgd door een etentje en een upperdare-party. Michael is naar een discotheek geweest. En het was heel erg tof, zowel voor hem als voor mij.
Maar als jullie dat echt niet willen, kunnen jullie misschien samen gaan eten met die vrienden die per sé iets willen organiseren. Zo hebben wij ooit een walking dinner georganiseerd voor een bevriend koppel en zijn we ook eens met een ander koppel naar een erotisch themarestaurant geweest. Heel gezellig, mannen en vrouwen, gewoon plezier maken.
Dikke kus, Lieve
|
|
Kathleen
11-8-2007
|
13-5-2007 18:17:06
Wij trouwen op 11 augustus. Onze vrieden hebben er een heel vrijgezellenweekend van gemaakt. Wij mochten zeggen wie er kwam. Vrienden kennen je meestal wel door en door en weten toch wat je leuk zal vinden en wat niet. Het is gewoon een extra dag meer waarop jij in de belangstelling staat. EN jou vrienden hebben er al die tijd in werk ingestoken, ik vind dit ook een blijk van appreciatie van je vrienden uit. Ik moet zeggen dat ik er echt naar uitkijk. Kathleen 11/08/07
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|