Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerk

  16-9-2003 16:16:21
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op de site. Wij trouwen op 5 juni 2004.
Onze feestzaal staat al vast, wij hadden ook de kerk reeds vastgelegd, maar zijn nu verhuisd en we zouden graag veranderen van kerk. Denken jullie dat we al te laat zijn om nog een kerk te reserveren? Hoe lang op voorhand plannen jullie alles? Ik ben ongerust dat alles niet goed gaat verlopen en dat ik geen goede voorbereidingen zal treffen. Hoe beginnen jullie eraan? Wat is jullie totale kostraming? Wij geven een avondfeest met receptie. Er zijn veel genodigden. Zal dit ons veel geld kosten?
Wij zijn van regio Kortrijk, indien tips, alles is welkom!!

Groetjes,
Sarah & Malcolm

ps: feestzaal Vijverhof te Wevelgem. Iemand al ervaring mee gehad?

Malcolm
5-6-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 672


kristien
30-12-1899
 Meld misbruik16-9-2003 20:29:36

Als je wil kan ik je helpen met een regeling van de huwelijksdag. Waarom neem je niet eens kontakt op met rent-e-priest?geef eens je mail-adres en ik heb nog wel iets dat je kan gebruiken.succes



Kathy

 Meld misbruik17-9-2003 8:13:18

Wij trouwen 18 september 2004. In juli dit jaar hebben we de kerk vastgelegd. Ik denk dat je nu nog perfect kunt bellen naar de priester om te zien of de kerk nog vrij is hoor! Wij zijn van Roeselare. Feestzaal Salons Denotter in Zedelgem. Nu gaan we op zoek naar DJ, fotograaf,...hoopdat we nog op tijd zijn!Succes met voorbereidingen!



sabine
5-6-2004
 Meld misbruik7-10-2003 19:09:01

Hallo Sarah en Malcolm,

Wel eh, we hebben eigenlijk enkel de zaal al geboekt..., voor de rest zijn we bezig met uitnodigingen maken (ik wou ze graag zelf maken en daar kruipt veel tijd in), dit weekend gaan we wel eens langs bij de fotograaf, en misschien ook bij een juwelier voor de ringen, gewoon om eens te kijken. Ik ben wel eens gaan zien voor een trouwjurk, maar heb nog niets gepast of zo... ik zal er zo te lezen hier op de site best niet al te lang meer mee wachten. De kerk ligt ook vast en daarvoor zoeken we nu eerst live-zang. Groetjes en hoe zit het bij jullie? Ons e-mail adres is sabine.meuwis@belgacom.net


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...