Terug naar overzicht
ik zou dit niet vermelden op de uitnodiging. Gewoon eens mondeling laten vallen dat er in de buurt een hotel is als ze willengroetjesMieke22/09/07
Als er mensen zijn die in de buurt willen blijven slapen zelf wel op zoek gaan naar een hotel en dan daar uitkomen. Wellicht dat ze jullie of jullie ouders om advies vragen. Dan kun je dat hotel natuurlijk aanprijzen. Misschien kan er dan nog iets aan de prijs gedaan worden (groepskorting). Ik zou in ieder geval niet voor hun betalen.
Hey Lien,Bij ons is dit ook zo, feestzaal en hotel is van dezelfe eigenaar, nu heeft de manager van de feestzaal ons verteld dat wij "coupons" kunnen krijgen waar alles qua info erop staat over het verblijf op hotel en de weg naar ons feestzaal, soit een beetje reclame voor de feestzaal, ze kunnen dit persoonlijk maken door onze namen erop te laten drukken en zelfs in dezelfde lijn te maken van ons uitnodigingen (kleur van kaart en kleur van inkt), zo kan je het bij de uitnodigingen steken en versturen en iederen die in het hotel wenst te verblijven kan zo'n coupon afgeven, daar staat dan op voor welk koppel dat ze komen en die mensen krijgen dan ook een mooie korting als ze een kamer boeken.Misschien moet je eens horen in't hotel of ze ook zoiets hebben, lijkt mij wel interessant!Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Hallo,Bij ons is de feestzaal ook aan een het hotel en wij hebben van het hotel flyers gekregen met de autoroute op en de prijzen voor een hotelkamer. Heb deze tussen de uitnodigingen gestoken.groetjesvero 30/06/07