Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vermelding hotel?

10-5-2007 15:14:27
Hoi bruidjes,

Onze feestzaal is gelegen naast een hotel (eigenlijk allemaal van hetzelfde). Nu leek het mij interessant om aan de mensen die van ver (Brussel) moeten komen, te laten weten dat ze eventueel een hotel kunnen boeken als ze dat wensen. Hoe pakken jullie dit aan? Vermelden jullie dat mondeling? Zetten jullie dat op de uitnodiging of op een apart kaartje er bij?

We zouden wel willen dat als ze geinteresseerd zijn om op hotel te blijven slapen, dat ze dit dan ook wel zelf betalen. Lijkt dit onlogisch?

Groetjes,
Lien

http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 239

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 15:30:28

ik zou dit niet vermelden op de uitnodiging. Gewoon eens mondeling laten vallen dat er in de buurt een hotel is als ze willen

groetjes
Mieke
22/09/07

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 17:56:36

Als er mensen zijn die in de buurt willen blijven slapen zelf wel op zoek gaan naar een hotel en dan daar uitkomen. Wellicht dat ze jullie of jullie ouders om advies vragen. Dan kun je dat hotel natuurlijk aanprijzen. Misschien kan er dan nog iets aan de prijs gedaan worden (groepskorting). Ik zou in ieder geval niet voor hun betalen.

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 18:14:22

Hey Lien,

Bij ons is dit ook zo, feestzaal en hotel is van dezelfe eigenaar, nu heeft de manager van de feestzaal ons verteld dat wij "coupons" kunnen krijgen waar alles qua info erop staat over het verblijf op hotel en de weg naar ons feestzaal, soit een beetje reclame voor de feestzaal, ze kunnen dit persoonlijk maken door onze namen erop te laten drukken en zelfs in dezelfde lijn te maken van ons uitnodigingen (kleur van kaart en kleur van inkt), zo kan je het bij de uitnodigingen steken en versturen en iederen die in het hotel wenst te verblijven kan zo'n coupon afgeven, daar staat dan op voor welk koppel dat ze komen en die mensen krijgen dan ook een mooie korting als ze een kamer boeken.

Misschien moet je eens horen in't hotel of ze ook zoiets hebben, lijkt mij wel interessant!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

veronique
30-6-2007
 Meld misbruik11-5-2007 10:51:48

Hallo,

Bij ons is de feestzaal ook aan een het hotel en wij hebben van het hotel flyers gekregen met de autoroute op en de prijzen voor een hotelkamer. Heb deze tussen de uitnodigingen gestoken.

groetjes
vero 30/06/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...