Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen zijn de deur uit!

10-5-2007 14:09:47
Hello,

Gewoon even zeggen dat onze uitnodigingen sinds dinsdag de deur uit zijn en dat ik vandaag al de hele dag overstelpt ben met super positieve reacties! Ik ben ontzettend blij!!!

Een vriendin van mij is grafisch ontwerpster en zij heeft de uitnodigingen ontworpen. Vandaar, een dikke pluim voor haar!!

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Fieke
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 248

K
7-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 14:20:01

Moet een leuk gevoel zijn!!!!

Wij trouwen ook 7/7/7, en de onze zijn nog niet gedrukt, lol... Maar ze gaan wel een dezer gedrukt worden.

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 14:22:24

Oei, dat is wel laat. Ik wou die uitnodigingen zo snel mogelijk de deur uit omdat mijn nicht ook op die dag trouwt en ik eerste wou zijn. Maar blijkbaar was dat niet het geval, mijn meter had al een uitnodiging ontvangen van mijn nicht... Och ja...

Waar je ook wel rekening moet mee houden, is het feit dat juli in de grote vakantie valt en dat veel mensen dan hun verlof plannen. Daarom wou ik ook zeker 2 maand op voorhand zijn...

Succes nog!

Fieke

Ilse
20-12-2007
 Meld misbruik10-5-2007 15:58:10

hallo fieke;

ik moet mijn uitnodigingen nog ontwerpen (alle proberen tot) Mag ik misschien een voorbeeldje? Wij trouwen 06-10-07.
ilse.peelman@telenet.be
groetjes

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 16:09:31

Ilse, ik heb ze zojuist doorgestuurd. Ik zal eens foto's maken, dan zal het allemaal wel duidelijker zijn.

Veel succes!
Fieke

Vân
7-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 18:23:13

Hey Fieke,

Wij trouwen ook op 07/07/07 en onze uitnodigingen zijn ook dinsdag vertrokken! Het is dus een beetje gelijklopend! :o)

Wij hebben ondertussen ook al heel veel positieve reacties gekregen van alle genodigden van wie we de uitnodigingen persoonlijk hebben overhandigd.

Bij mij is het ook een eigen creatie en dat maakt het juist zo anders, zo speciaal...

Ik ben ook heel blij!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07

Lina
18-8-2007
 Meld misbruik10-5-2007 19:00:34

Hallo Fieke,
zou ik ook een mogen zien hoe ze eruit ziet? We trouwen op 18/08, en moeten één deze toch eens beginnen denken aan uitnodigingen...
linahelaert@gmail.com
alvast bedankt,
lina

Marleen

Meld misbruik10-5-2007 21:16:42

Tof!
Wij trouwen op 6.7.7 en de drukker is onze kaarten (ook ontworpen door een vriend grafisch vormgever) aan het drukken. Ik hoop dat ze deze week (zaterdag nog?) klaar zullen zijn. Gisteren ben ik aan de enveloppen beginnen schrijven. Hopelijk kunnen we ze zondag op de post doen...! Spannend!
Groeten
Marleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...