Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

binnenlocatie regio Turnhout-Beerse-Vosselaar-Merksplas-Ravels-...

9-5-2007 17:43:49
wie heeft er een ideeke om binnen foto's te nemen in omgeving van Beerse, Vosselaar, Turnhout, ...
Wij hebben een beetje schrik van de regen voor de moment en vrezen dat onze andere plannen in t water gaan vallen!

merci voor de tips alvast!
Bieke
16&180507

bieke
18-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 386

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik10-5-2007 8:10:31

In het theatercafé 1900 (achter het Kursaal) kan je heel mooie foto's trekken. Dit is een oude theaterzaal.
Misschien dat je bij je fotograaf hoort dat hij ook nog wel wat plaatsen kent.

Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik10-5-2007 8:48:21

Hey bieke,
weet wel nie of het overal mag maar dit schiet mij te binnen
-Speelkaartenmuseum in turnhout
- Bowlingzaal
- Filmzaal + snookerzaal, heb daar precies ooit leuke foto's van gezien da het koppel aan het snookeren was maar weet niet of dit bij jullie past.
- Station
Heb juist naar het weerbericht gekeken en het is dan nog wel bewolkt maar het zonnetje staat erbij en geen druppels.
Zal duimen voor jullie.
Groetjes
Kristien

Ann
30-9-2007
 Meld misbruik10-5-2007 16:35:00

Hey Bieke!

Ben zelf van Hoogstraten en heb ook wel schrik voor de regen. Ben zelf ook nog op zoek naar binnenlocaties (voor in november) en eventuele toffe buitenlocaties. Dus als je leuke ideetjes hebt...laat het me maar weten...

Groetjes Ann!

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik10-5-2007 18:12:49

hey

al bedankt voor de reacties.
Aan de cinemazaal hadden we ook al gedacht eventueel. En dat snookergedoe daar... Misschien wel ja: we zijn trouwens daar iets gaan drinken na ons eerste cinemake en hebben daar beslist na een maand wat over en t weer geflirt dat we ervoor gingen gaan. Dus dat is het definitieve begin van ons als koppel hè. Dus misschien nog wel een leuk idee.
we moeten zaterdag bij onze fotograaf zijn en zullen dan al wel een duidelijk beeld hebben waar we alles laten doorgaan.
Dan hou ik jullie nog wel eens ff op de hoogte van onze ideekes
En Kristien... bedankt voor t duimen hè. Alle vingertjes extra helpen hopelijk. Trouwens wel toevallig dat ik je hier tegenkom. ;-)

greetz
Bieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...