Terug naar overzicht
In het theatercafé 1900 (achter het Kursaal) kan je heel mooie foto's trekken. Dit is een oude theaterzaal.Misschien dat je bij je fotograaf hoort dat hij ook nog wel wat plaatsen kent.
Hey bieke,weet wel nie of het overal mag maar dit schiet mij te binnen-Speelkaartenmuseum in turnhout- Bowlingzaal- Filmzaal + snookerzaal, heb daar precies ooit leuke foto's van gezien da het koppel aan het snookeren was maar weet niet of dit bij jullie past.- StationHeb juist naar het weerbericht gekeken en het is dan nog wel bewolkt maar het zonnetje staat erbij en geen druppels.Zal duimen voor jullie.Groetjes Kristien
Hey Bieke!Ben zelf van Hoogstraten en heb ook wel schrik voor de regen. Ben zelf ook nog op zoek naar binnenlocaties (voor in november) en eventuele toffe buitenlocaties. Dus als je leuke ideetjes hebt...laat het me maar weten...Groetjes Ann!
heyal bedankt voor de reacties.Aan de cinemazaal hadden we ook al gedacht eventueel. En dat snookergedoe daar... Misschien wel ja: we zijn trouwens daar iets gaan drinken na ons eerste cinemake en hebben daar beslist na een maand wat over en t weer geflirt dat we ervoor gingen gaan. Dus dat is het definitieve begin van ons als koppel hè. Dus misschien nog wel een leuk idee.we moeten zaterdag bij onze fotograaf zijn en zullen dan al wel een duidelijk beeld hebben waar we alles laten doorgaan.Dan hou ik jullie nog wel eens ff op de hoogte van onze ideekesEn Kristien... bedankt voor t duimen hè. Alle vingertjes extra helpen hopelijk. Trouwens wel toevallig dat ik je hier tegenkom. ;-)greetzBieke