Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jagré

9-5-2007 12:05:19
Dag Bruidjes,
Wie heeft er ervaring met de winkel Jagré?
Hoe vallen hun prijzen mee ivm suitekledij, die je kan gebruiken als trouwkledij?
dank u
groetjes
petra

petra

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 299

Nina

Meld misbruik9-5-2007 12:53:20

Hoi petra,

de prijzen vallen heel goed mee hoor (er hangen kleedjes vanaf 50 € ) ik heb zelf een prachtig suitekleed gekocht voor 250€ (aangepast aan mijn maat en alles) en natuurlijk hangen er ook iets duurdere stukken tussen maar over het algemeen valt het echt ontzettend mee

Groetjes

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik9-5-2007 13:06:20

Hallo,

Kunnen julli het adres van die winkel even posten?
Thx!

Groetjes,

Nathalie

petra

Meld misbruik9-5-2007 13:08:58

nathalie,
ze hebben een website : www.jagre.be
het is in Antwerpen.
Op Tv gaan ze veelal naar deze winkel, oa. programma Beautiful
groetjes

Patricia

Meld misbruik9-5-2007 13:36:12

Ik ben er ook geweest en heel tevreden over de service in de Quellinstraat (zijstraat van de baan die vh station naar de Meir loopt, ad lichten nr links als je vh station komt)
De prijzen vallen idd erg mee, heb een bustier met rok voor 463€ als trouwjurk genomen, heel speciaal.

Ik moest v Gent komen en vond het de trip heel erg waard.

Patricia
01/08/2008

Elke
28-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 21:20:09

Dag Petra,

Ikzelf heb eerst de winkel in de Carnotstraat bezocht. Het was toen nog vrij warm buiten en binnen was het enorm warm. Er stond een ventilator, maar die stond niet op (?)! Deze winkel was echt oud en sprak me niet aan. De winkel in de Quellinstraat is daarentegen wel nieuw, maar ik vond m nogal slordig. Achteraan stonden dozen met kousen e.d. gewoon opgestapeld op de grond. De bediening was niet super. Zelf heb ik een kleed gekocht bij Maxim's Couture in Mechelen. Zij hebben ook een winkel in Aarschot. De bediening is super en je vindt er wel wat in elke prijsklasse. Op het moment dat ik het kleed besteld heb en de maten genomen waren is er ook meteen een eerste pasdatum vastgelegd. Ik trouw op 28/7 en mag op 22/5 de eerste keer gaan passen!

Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...