Terug naar overzicht
Hallo, ik vind dat een priester dat eigenlijk niet kan vragen. Het is toch jullie die dat kiezen. Persoonlijk vind ik een zanger(es) die je niet kent even onpersoonlijk als een CD! Ik heb het geluk dat ik een vriendin heb die heel mooi kan zingen en zij zal de meeste liedjes zingen maar een voor een aantal nummers zullen we ook een CD gebruiken...
Hoi IlseWij mogen geen CD laten afspelen tijdens de mis!Gelukkig zit onze familie in een koor en we hopen dat zij willen zingen op onze trouw. Dit weekend gaan we eens samenzitten om de muziek te bespreken... Het zal vnl. klassieke muziek zijn met kerkelijke liederen.GroetjesVeroniek20 07 2007
Hoi Veroniek,amai, niet mogen! dat is nog straffer. waarom mag dat niet, als ik dat vragen mag? wat is er nu zo verkeerd aan een cd?groetjes,Ilse
Hallo Ilse,Ik las net je berichtje, en voor het geval dat u live muziek zoekt kunnen wij u misschien helpen.Samen met mijn echtgenoot vorm ik het duo 'Beautiful Live'. We zijn zojuist afgestudeerd aan het Conservatorium, en hebben ruime ervaring in het brengen van sfeervolle livemuziek tijdens de huwelijkmis! Ik ben zelf zangeres, en mijn echtgenoot begeleidt op de piano, afwisselend met instrumentale stukjes waarbij hij viool of fluit speelt en ik hem begeleid op piano. De muziekkeuze is volledig aan u, en mocht u niet weten wat te kiezen dan kunt u ook een kijkje nemen in ons repertoire. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@beautiful-live.be, of bellen naar 0474/651 338. Verder wens ik u nog heel veel geluk bij alle voorbereidingen voor het huwelijksfeest, groetjes, Beautiful Livewww.beautiful-live.be