Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

themarestaurant vrijgezellen

8-5-2007 13:52:35
Hey,

Wij zijn bezig met het organiseren van een vrijgezellen voor vrienden van ons. Weten jullie misschien een leuk 'thema' restaurant ofzo. Mag ook iets anders zijn dan iets erotisch.

thx!

stien
11-11-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 3160

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-5-2007 14:03:49

Hallo Stien,

Ik weet niet van welke regio je bent maar wij hebben vorig jaar een vrijgezellenfeestje gehad in het Spookhuys in Turnhout. We hebben daar een hele aangename avond doorgebracht.
In Borsbeek heb je Mascara, ben daar zelf nog nooit geweest maar heb al wel goede commentaar gehoord.
Zelf zijn we ook eens naar Tops geweest in Antwerpen maar dat vonden wij persoonlijk niet zo goed.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik9-5-2007 15:49:44

De maskara in Borsbeek is fantastisch. Wij zijn er zelf al een keer of 4 gaan eten en gaan morgen naar een ladies night daar.
De eerste donderdag van de maand is het altijd ladiesnight.

www.mask-ara.be

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik9-5-2007 15:49:55

De maskara in Borsbeek is fantastisch. Wij zijn er zelf al een keer of 4 gaan eten en gaan morgen naar een ladies night daar.
De eerste donderdag van de maand is het altijd ladiesnight.

www.mask-ara.be

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik16-5-2007 21:16:11

hey, ooit gehoord van Scala in Gent.
Daar halen ze van die fartsen uit , als je iets vraagt is het steeds op een speciale manier, vb, een ijsje in een emense kom, likeeurte in een vogelkooi,...
Eén probleem normaal moet je daar al zéér vroeg reserveren, maar wij hebben ons daar ooit eens kromgelachen. T'was een dinee om nooit te vergeten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...