Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeën omtrent thema bergen/wandelen

  8-5-2007 13:12:10
Hallo,
Ik had graag als thema bergen/wandelen genomen. Heeft er iemand leuke ideeên om dit thema te verwerken in uitnodigingen, misboekje, enz. Heeft er iemand bv. leuke teksten.
Bedankt.

Griet
28-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 841


Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik8-5-2007 13:54:00

een vriendin van mij heeft dat gedaan maar dan met Bergen en skiëen. De uitnodiging was speciaal gemaakt in de vorm van een berg en de tekening was echt een berg. Op het avondfeest hebben ze voor de tafelindeling een grote bergketen gemaakt en iedere berg had een naam en zo waren de tafels verdeels echt super

groetjes

Mieke
22/09/07



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik8-5-2007 22:00:39

Hoi!

Vrienden van ons hadden op de uitnodigingen enzo een gestilleerde tekening van 2 mannetjes met een rugzak en een wegwijzer. De pastoor heeft dit beeld mooi gebruikt met als thema 'samen op weg' (ik herinner me nog een verhaal a la "je hebt je rugzak al gedeeltelijk gevuld maar er komen nog dingen van jullie samen bij" etc etc ) Tafelthema's waren namen van dorpen waar ze al samen gaan wandelen waren met een aantal mensen van die tafel.

Groetjes en veel plezier!



Peggy
16-10-2010
 Meld misbruik10-5-2007 22:56:05

Mieke,zou je me eventueel wat meer info kunnen bezorgen ivm het thema bergen/skiën dat je vriendin gedaan heeft? Mijn vriend heeft mij namelijk ten huwelijk gevraagd in een skilift en wij dachten er ook aan de tafels te noemen naar bergen of zo. Heb je toevallig foto's van de uitnodiging of zo?
Groetjes,
peggy.claes@gmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...