Terug naar overzicht
hey Angela,Ik heb voor mijn vriend een horloge gekocht ipv een ring.groetjes,valerie
Hey angela,Ik heb geen ring gekocht voor mijn verloofde hoor.Ik denk niet dat dit de bedoeling is.De man draagt bij mijn weten enkel een trouwring.als je verloofde wel graag een ring draagt, dan kan je dat doen, maar ik zou dat afraden, het lijkt mij een overbodige kost.een trouwring voor de man is voldoende ;-)Groetjes,Isabelle19 mei 07
Wij hebben dat aan de juwelier gevraagd en zij vertelde ons dat dat niet gedaan wordt. Vroeger blijkbaar wel.'t Is de gewoonte dat de man een ring koopt voor de vrouw en niet omgekeerd. En dat terwijl ze er toch wat aan kon verdienen! Dus hebben wij het maar voor "waar" aangenomen.
Hi Angela,Allereerst proficiat!!!Ik heb mijn vriend nadat hij me ten huwelijk heeft gevraagd ook wel verrast met een verlovingsgeschenk. Ik heb een mooie horloge voor hem gekocht. Ik had hem in het verleden al een ring cadeau gedaan en die draagt hij al elke dag. Nu is het wel zo dat onze trouwring in de plaats van die ring zal komen. Volgens mij dragen mannen meestal ook maar 1 ring. Dus misschien kan je hem wel verrassen met een ander mooi cadeau.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Hey,misschien iets minder duurzaam, maar ik heb hem een verlovingsweekendje naar Normandië cadeau gedaan.Veerle29/09/2007
Hallo,Alvast ook proficiat! Ik heb mijn verloofde geen ring gekocht, maar ik heb hem een paar jaar geleden al wel een ring cadeau gedaan. Voor zijn verjaardag nu heb ik hem een nieuw horloge gekocht, en daar ook iets speciaals van gemaakt, dat was heel erg leuk!Volgens mij moet je gewoon doen waar je zin in hebt, je kan hem best een ring kopen!Groetjes,Tania
Hey Angela,Alvast een dikke proficiat met jullie verloving!!Wat betreft een verlovingscadeau, laat je verbeelding werken. Ik heb mijn toekomstige bv een oog cadeau gedaan.Hihi, klinkt gek hé, maar hij wou al lang zijn ogen laten laseren en - zoals je weet -is dat een hele dure zaak. Vandaar heb ik hem "zijn rechteroog cadeau gegeven" ;-)Hij was er superblij mee (moest nog maar 1 oog betalen ipv twee) en hij wil nog altijd met me trouwen, ondanks het feit dat hij me nu 's morgens haarscherp ziet ;-)Veel (denk)plezier,Els 26/05/2007
Hoi AngelaEerst en vooral een dikke proficiat met jullie verloving!Wij zijn bijna een jaartje verloofd en in tegenstelling tot de andere bruidjes-in-spe die gereageerd hebben, heb ik mijn ventje wél een verlovingsring cadeau gedaan. Ik had hem wel eerst gevraagd of hij dat zag zitten en de reactie was positief! We zijn dan te rade gegaan bij een goeie vriend van ons die juwelier is en die heeft hem een prachtige ring gemaakt helemaal volgens zijn wensen die hij nu elke dag trots draagt! En binnen 102 dagen komt de trouwring aan zijn andere hand...Misschien gewoon eens vragen wat je verloofde ervan vindt en anders kan je hem nog altijd een ander verlovingscadeau geven. Een gepersonaliseerd horloge (bv met jouw naam en jullie verlovingsdatum in gegraveerd) lijkt mij ook een tof alternatief!Groetjes en nog veel plezier met de verdere voorbereidingen!Ilse (18.08.2007)
Hoi!mijn vriend zei, een maand nadat hij mij had gevraagd dat hij eigenlijk ook graag een verlovingsring wilde. We zijn toen naar dezelfde juwelier gegaan als van waar de mijne kwam en daar lag toevallig net dezelfde in een 'mannenversie'. We hebben ze bijna een jaar gedragen en nu zijn ze bij een juweelontwerpster om ze om te vormen tot trouwringen (ze zijn bijna klaar, we hebben ze al gezien en ze zijn echt geweldig mooi!)Dus bij ons allebei een verlovingsring èn trouwring, maar eigenlijk dus twee in één! (We zijn allebei niet zo'n juwelendragers en zagen het niet zitten om twee ringen te blijven dragen. Bovendien vonden we het jammer om onze verlovingsringen uit te moeten doen, dus vandaar deze oplossing.) Wij zijn er heel blij mee!Lies2 en 30 juni