Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Mieke die trouwt met rent-a-priest

8-5-2007 10:19:23
Hallo Mieke,
Ik ben dus ook Mieke en trouw ook via rent - a - priest :-).
Was even om te vragen waar jij trouwt en hoe jou ervaring is met hen.
Wie hebben jullie voor de viering ?
Johan of Gino ?
Groetjes Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 538

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik8-5-2007 18:25:10

Wij trouwen in Izegem (tuin waar ons feest plaatsvindt). Maar het is met Norbert Bethuyne. We zijn 30 april op gesprek geweest om onze huwelijksviering samen te stellen en we zijn heel tevreden over. Zal heel mooie viering worden. Het huwelijksboekje wordt nu samengesteld en dan doorgemaild naar mij zodat ik het kan kopieren in inbinden.
De geluidsinstallatie wordt ook meegebracht...

Kijk er al naar uit, nog minder dan 2 maanden en tis zover...

wanneer trouw jij?

groetjes

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik8-5-2007 20:25:30

Dag Mieke, wij trouwen ook met Norbert de Bethune maar omdat hij het voorlopig te druk heeft, heeft hij ons gevraagd begin juli eens terug te bellen. Wij trouwen in september. Is dit volgens jou genoeg tijd? Ik begin daar toch een beetje nerveus over te worden. Hoe is het gesprek verlopen en kunnen wij al wat voorbereiden (behalve de vragen die op zijn site staan)? Bedankt! Marijke

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik9-5-2007 7:42:55

Hallo,
Wij trouwen niet via Norbert maar via Gino van de goede herder.
Het klikte beter.
Ik vond Norbert niet zo vriendelijk, daarmee da we voor de goede herder hebben gekozen.
Wij trouwen op 8 september.
Wij hebben 2 maand geleden een gesprek had na het invullen van verschillende gegevens.
NU hebben wij de opdracht om de viering samen te steken, kiezen van teksten, liedjes,...
Das het verschil met Norbert.
Die doet da blijkbaar allemaal zelf.
Ik vond da wel tof dat wij dat kunnen doen.
Marijke ik denk wel dat je tijd hebt hoor.
Wij mogen onze mis voorbereiden tot 3 weken vor onze datum.
Tegen dan wil hij alles hebben om samen te steken.
Nog vragen ofzo, laat et weten é !
Groetjes Mieke

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 13:52:21

Wij hebben persoonlijk geen problemen met Norbert Bethuyne, der is een goede klik, zelfs mijn verloofde vindt dat.

Onze huwelijksviering is volledig uitgewerkt en Norbert gaat het huwelijksboekje maken en dan doormailen, zodat indien nodig nog de layout kan aanpassen en laten kopieren. Aan een kant is dat wel gemakkelijk want ik moet nog veel kleine dingen regelen, is dus zorg minder.

Marijke, ik denk dat het ruimschoots voldoende is hoor als je begin juli kan gaan voor jullie viering. Ik denk dat hij het nu druk heeft met de vieringen van juni - juli en augustus, eens dat voorbij zal hij veel meer tijd hebben. Denk ook niet dat hij daar zolang aan bezig is hoor, aan de uitwerking van de viering. Grotendeel staat al op papier als je op gesprek gaat bij hem.

Eén ding was bij ons over het hoofd gezien en dat waren de trouwgeloften. Ik heb deze dus nog doorgemaild samen met onze tekst als we onze ringen overhandingen.

Als je nog vragen hebt laat het maar weten.

groetjes

mieke
7-7-2007
 Meld misbruik9-5-2007 13:54:03

Oh ja Mieke, nog vergeten. Het is niet zo dat Norbert Bethuyne de viering zelf in elkaar steekt hoor. Wij hebben eerst heleboel vragen moeten oplossen en dan teksten moeten kiezen uit bestand dat hij bijgevoegd had. En aan de hand van onze antwoorden en teksten is de huwelijksviering samengesteld. Het is dus wel degelijk onze viering hoor, wij hebben alles verteld wat hij moet zeggen.

groetjes

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik11-5-2007 11:24:09

Hallo,

Ik vraag me af wat rent-a-priest eigenlijk kost... Is dat veel duurder dan gewoon trouwen in de kerk? Heb ja dan volledige inspraak in de viering? Kan je de viering houden waar je wil? Wij zijn namelijk geen kerkgangers maar wel gelovig. Wij zouden een alternatieve viering dan ook super vinden op "onze" dag.

Groetjes,
Jenny & Kris

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik11-5-2007 16:14:36

Hallo,
Kostprijs is van 250 - 350 euro, afhankelijk van km da ze moeten afleggen.
Je moet alles zelf 1st voorbereiden zoals, hoe je elkaar hebt leren kennen, wat je aantrekt in elkaar, waarden en normen,....
Dan moet je zelf je teksten kiezen die dan de misviering vormen en de gekozen teksten doorsturen naar hen.
Zij steken dan de mis samen met alle info over het koppel en door het koppel doorgemaild.
Je hebt ook een verkennend gesprek met hen, wat je wil of niet wil,..
Ook de locatie kan je zelf kiezen, waar je de viering laat doorgaan.
Ik raad het alleen aan, het is een persoonlijk viering heel naar je eigen smaak en locatie.
Groetjes Mieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...