Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er nog op 2 juni 2007?

  8-5-2007 9:16:08
Dag bruidjes,
Zijn er onder jullie nog koppels die trouwen op zaterdag 2 juni dit jaar? Welk moeten jullie nog in orde brengen? Zo kan ik eens nagaan of we toch niets vergeten zijn.

Groetjes
Marjan
02/06/2007

Marjan
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 813


Lies
2-6-2007
 Meld misbruik8-5-2007 12:21:27

Hoi Marian,

wij trouwen ook op 2 juni 2007. De zenuwen beginnen nu toch wel te komen! Het enige wat ik nog moet doen is m'n kleed ophalen en mijn schoenen inlopen. Snoepjes en boeket zijn besteld, dus moeten nog afgehaald worden. Oja, ik moet ook nog eens bellen naar de DJ en de chauffeur, om alles nog eens te overlopen. Dat is het zo'n beetje denk ik.

Groetjes, en hopen dat het dan wat beter weer is dan vandaag he ;-)

Lies
02-06-2007



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik8-5-2007 20:26:11

Hoi!

hier nog een Lies, en ook bruid op 2 juni. Wel enkel voor de wet, ons feest en viering is op 30 juni.
We moeten nog redelijk veel doen, maar hebben dan ook een heel apart feest in een park. En tot nu toe is het te druk geweest met mijn eindwerk.
Maar we zien het allemaal nog perfect zitten, heel veel wordt ook gedaan door vrienden of familie, dus dat komt wel in orde!

Maar wel leuk, zo te weten dat je niet alleen bent die dag!

Lies



wendy
2-6-2007
 Meld misbruik9-5-2007 10:24:17

Hey,

Wij trouwen ook op 2 juni. We moeten de dj, feestzaal en traiteur nog eens bellen om details af te spreken, menukaarten en tafelkaartjes maken,bedankjes (jeneverflesjes)vullen en kaartjes aanhangen, schoenen inlopen, openingsdans nog wat oefenen en bloemen bestellen (gaan we vandaag doen) en morgen gaan we nog langs notaris om ons huwelijkscontract te ondertekenen. Voor de rest is alles in orde.
Spannend hé, die laatste weken!

groetjes,
Wendy
http://wendyensam.trouwen.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...