Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met bruidskledij Steven - Torhout

  7-5-2007 19:17:58
Hallo bruidjes,
Heeft er iemand ervaring met bruidskledij Steven in Torhout ?
We zouden de kostuums voor de vaders huren.
Dus graag jullie ervaring met deze winkel.

Alvast bedankt
Groetjes

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1051


Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik7-5-2007 19:27:57

Hoi,
dat is vreemd, ik ben van ichtegem, maar ken die winkel helemaal niet. Ben jij van de streek?
groetjes,
ilse



Lies
2-6-2007
 Meld misbruik7-5-2007 22:25:18

Hallo,

Ikzelf heb geen ervaring met Steven, maar mijn buurmeisje heeft daar haar trouwkleed gekocht en was absoluut niet tevreden. Ze vond de service, klantvriendelijkheid en kwaliteit niet wat het moest zijn. Ze vond het ook duur voor wat ze kreeg. Misschien zijn de kostuums wel goed van kwaliteit, daar heb ik geen ervaring mee.

Hopelijk ben je hier iets mee!

Groetjes,
Lies
02-06-2007



nele
29-9-2007
 Meld misbruik8-5-2007 7:44:18

Dag Mieke,
Ik zelf heb geen ervaring met hen, maar mijn vriendin trouwt in juni en zij heeft haar kleed daar besteld. Haar zus is daar ook geweest vorig jaar en de suitekledij voor de dames komt ook van bij hen.
Voor de kledij van de mannen heb ik totaal geen idee.
Mijn vriendin is in ieder geval wel tevreden.
Groetjes Nele



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik8-5-2007 7:55:46

Ilse,
Ik ben van Brugge.
Die winkel is in Torhout, dicht bij de watertoren.
Groetjes



Ine
30-6-2007
 Meld misbruik8-5-2007 11:18:30

Dag Mieke,
Wij hebben de kostuums voor de mannen van onze suite daar besteld. De service is goed maar het hangt er wel van af wie jou helpt. We zijn in verschillende keren geweest: eerst mijn vriend en onze ouders en daarna broers en schoonbroers (we zijn met nogal veel...). En de ene keer maakten ze wel meer tijd dan de andere keer. Maar we zijn wel tevreden met de kostuums op zich. We hebben gevonden wat we zochten. Mijn toekomstige zag er schitterend uit! En de prijs valt daar ook heel goed mee.
Mijn bruidsjurk komt wel niet van daar.
Hopelijk ben je hier iets mee.
Groetjes,Ine



Brenda

 Meld misbruik8-5-2007 20:48:26

dag mieke.

Ik ben daar vorig jaar voor suite kleren geweest voor ik en men ma.En ik moet zeggen we waren zeer zeer content.We hebben allebei een maatje meer ne da was geen enkel probleem.Ze geeft onze kleren op maat gemaakt en dit in geen 4weken tijd.We waren namelijk aan de late kant omdat we nergens niets vonden .Zij was onze laatst hoop.En op 4maart zijn we er voor de eerste keer geweest en op 30 maart zijn we om onze kleren geweest.denk dat er weinig zijn die dat zouden doen.Als hen heren kleren zo goed zijn als de damens da weet ik nie.Maar ik zou zeggen zeker eens langs gaan.

Groetjes brenda



Sarah
23-6-2007
 Meld misbruik8-5-2007 23:02:58

Dag Mieke

Ikzelf laat mijn trouwkleed door hen maken!
De eerste keer dat ik er ging, had ik er ook geen zo'n goeie indruk van.
Maar die eerste indruk is gauw veranderd.
'k Vind m'n kleed prachtig worden.
Het is volledig op m'n lijf gemaakt, en ik heb zeer veel inspraak.
Ze neemt ook echt wel de tijd tijdens het passen en ze vindt het niet erg om iets opnieuw anders te doen.
Kortom: 'k ben ontzettend tevreden en qua prijs valt het heel goed mee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...