Terug naar overzicht
http://www.juf2juf.info/Projecten/Strand/Liedjes_en_ver... hierop staan verschillende versjes.... ivm de zee en aanverwanten.succesMieke22/09/07
hey vanessa, wij gaan ook werken rond het thema zeeals cadeautje aan de kerk, geven wij de kindjes (en ook volwassenen die willen) een bellenblazerze worden in een grote boot gezetverder hebben we nog niet echt veel, maar we trouwen ook pas volgend jaarals je zelf nog andere leuke ideeën had, mag je me die altijd nog meegeven hoor :-)vele groetjes
Hey Vanessa,Ik zou zeggen voor de uitnodigingen eventueel een fles (uit plastiek) in de stijl van een "message in the bottle". De uitnodigingen op papier (een beetje verbranden aan de zijkanten) en dan een beetje zand en van die kleine schelpjes erin en als afwerking een kurk erop en voila, jullie uitnodigingen!Ik zou jullie tafel ook versieren met zo van die grote schelpen, zeesterren (kan je krijgen in bloemschikwinkels) of een schaal met zand of water en van die ,al dan niet, drijvende theelichtjes... ik denk aan mini parasolleke die je kent van bij de coctails, ...Als ringkussen hebben wij een satijnen schelp gekozen, mijn ouders hebben dit helemaal zelf gemaakt, met parel en al in het midden, misschien ook iets voor jullie?Ik ben uitverkocht, geen idees meer! :o)Hopelijk hebben jullie hier iets aan.Groetjes,Vân en Michel07/07/07
voor die uitnodigingen kan je eventueel eens kijken op www.flessenpost.nl
Hallo! Onze uitnodigingen zullen inderdaad een message in a bottle zijn die ik zelf zal magen. Vandaar is eigenlijk het idee gerezen om rond het thema van de zee te werken. Ook de bellenblazers hebben we al aangeschaft. Aan de kerk zullen trouwens ook twee machines staan om héél veel bellen te blazen. Nu zijn we meer nog op zoek naar teksten, gedichten en verzen. En naar ideeën voor de tafelschikking en dergelijke. Toch al heel erg bedankt voor jullie reacties.