Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele geschenken ouders ?

  7-5-2007 12:30:51
Hey bruidjes,

Vraagje: Hebben jullie ideeën omtrent de geschenken voor de ouders?
Heb er al veel over nagedacht, en de ideeën blijven uit !
Wat hebben jullie als geschenk gegeven, of zullen jullie geven?

Marijke

Marijke
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 766


Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik7-5-2007 12:33:52

Hoi,
of het origineel is, weet ik niet, maar wij gaan bij de hema een boekje laten maken over ons. Je kan een programma downloaden bij hema om zelf een "boek" met kleurenfoto's te maken. We gaan er foto's van onze hele levensloop in laten zetten en er een leuk verhaaltje rond proberen te schrijven. Zie website hema bij fotoalbums!
Groetjes,
Ilse



Cathy
15-12-2007
 Meld misbruik7-5-2007 13:27:48

Hey Marijke,

Wij geven spiegels met leuke afbeeldingen en onze namen en trouwdatum op. Dit hebben we gekocht bij het bruidsparadijs in Kapellen en kost 75 euro per spiegel. Ze hebben best wel verschillende leuke ideeën voor spiegels.
Misschien ben je hier iets mee, je kan ook altijd eens kijken op hun website, daar zie je al vele vbn.

Groetjes,
Cathy



Sofie
26-5-2007
 Meld misbruik7-5-2007 13:49:10

Dag Marijke,

Wij gaan een cheque van Vlaanderen Vakantieland halen voor mijn ouders... Dan kunnen ze er een weekendje op uit. Voor mijn vriend zijn mama (is alleen) gaan we een bon halen bij haar favoriete bloemenwinkel : elke maand een vers boeket aan huis geleverd (voor bvb 6 maand). Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat je ouders graag hebben... !

Groeten
Sofie



veronique
30-6-2007
 Meld misbruik7-5-2007 14:47:09

hallo,

Wij hebben als bedanking een foto kader en daar hangt een spiegeltje aan vast met bedankingen aan de ouders. Zo hebben ze een kaders voor de trouwfoto en kunnen ze altijd hun speciale tekst lezen.


groetjes
vero 30/06/07



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-5-2007 8:03:19

Hey,

wij hebben een fotodoosje gegeven, met daarin kartonnen kaarten met foto's. Onze fotograaf had dat klaargemaakt voor het avondfeest met foto's van onze uitnodiging en van de dag zelf. De ouders vonden dat heel plezant omdat ze de dag na ons feest al meteen foto's konden tonen aan hun vrienden en collega's.

Groetjes,
Lieve



Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik8-5-2007 12:36:02

Alvast bedanktk voor de leuke, en zeer originele ideeën, meisjes!

Groetjes
Marijke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...