Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst ivm 25-jarig huwelijk

  6-5-2007 21:48:47
Hoi allemaal

Ik weet niet als mijn vraag hier tot de orde is. Maar ik ben ondertussen al 43 dagen gehuwd, maar nog altijd een beetje 'verslaafd' aan het forum. Mijn ouders geven zaterdag een feestje omdat ze 25 jaar getrouwd zijn. Heeft iemand misschien een voorbeeld van een leuk gedicht ofzo dat ik een beetje kan aanpassen voor deze avond? Ik wil deze avond toch niet echt onopgemerkt voor hun laten voorbij gaan. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Groetjes Ann

ann
24-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1325


Katleen
10-8-2007
 Meld misbruik6-5-2007 22:34:39

Hey Ann,

Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren, hebben we eerst een korte "speech" gehouden over al die jaren en dan hebben we hun huwelijksdans over gedaan. dat vonden ze super.
hopelijk toch een leuke tip...

groetjes, Katleen
10/08/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...