TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maartje
13-10-2007
|
6-5-2007 14:56:03
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijden. Ik hoop voor jou dat je schoonvader op je huwelijk aanwezig zal kunnen zijn.
Groetjes
|
|
Marisa
7-7-2007
|
6-5-2007 18:48:17
Hallo Tine,
Ik kan het me volledig inbeelden dat je je zo slecht voelt. Ik zal met je meeduimen dat hij toch deze mooie dag nog van jullie zal mogen meemaken. Hij zal er zelf waarschijnlijk ook wel voor vechten om die dag te mogen meemaken.
Veel sterkte en een dikke knuffel, Marisa
|
|
catherine
22-9-2007
|
7-5-2007 8:02:04
Hey Tine, Wat erg allemaal. Ik hoop van harte dat je schoonvader er nog bij mag zijn. Het worden moelijke tijden. Maar je moet echt proberen ze te koesteren. Praat zoveel als je kan, en mis geen enkele kans om te laten blijken hoeveel jullie van hem houden. Dit zijn kostbare momenten. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, Cat 22/09/07
|
|
Véronique
16-6-2007
|
7-5-2007 11:02:58
Hallo Tine,
Ik wil jullie veel sterkte wensen de komende dagen en geniet er volop van 13mei, volgens mij gaat je schoonvader dit ook echt doen.
Dit bericht heeft me echt een krop in de keel doen krijgen, dan zie ik eigenlijk dat ik me soms druk maak om niets.
Dikke knuffel, Véro 16/6/2007 http://veroenbilly.trouwen.com
|
|
Patricia
|
7-5-2007 12:07:30
Veel sterkte met dit verdriet en probeer toch van jullie mooie dag te genieten!
Patricia 01/08/2008
|
|
Sarah
15-9-2007
|
7-5-2007 14:26:47
Hoi tine veel sterkte. Maak er toch een prachtige dag van en probeer er van te genieten.
Knuf Sarah 15/09/07
|
|
Jessika
27-7-2007
|
8-5-2007 13:30:06
Hey Tine, Ik wens je eerst en vooral veel sterkte toe! Kop op meid!!
Jessika 27/07/07
Ps.: even kort dit: mijn schoonvader heeft al enkele jaren kanker..je kent dat wel ziekenhuis in, ziekenhuis uit, boodschappen als 'hij zal volgende kerst niet meer halen'... maar kijk, (hout vasthouden), het gaat nu al geruime tijd goed, en ik hoop dat het zo blijft...
|
|
Els
22-9-2007
|
13-5-2007 18:06:01
Hey Tine,
Ja, soms kunnen de dingen echt wel goed fout lopen hè. Wij hebben in onze familie ook zo iets meegemaakt. Mijn schoonzus is getrouwd toen haar vader op sterven lag. Hij was maar twee maanden voor dien zwaar ziek geworde, kanker, maar het zag er nog goed uit maar dat verandere heel snel. Hij is één uur op het feest geweest en dat was. Dat heeft ook heel wat geregel gevraagd zoals ambulance vervoer, verpleegers, ... Maar hij was er toch even bij. Hij kon toen niet meer spreken. Twee dagen na hun huwelijk is hij gestorven. Maar hij is er toch nog bij geweest en daar trekken wij ons aan op. Ik begrijp dat het om jou schoonvader, de vader van jou toekostige gaat. Steun hem zo veel mogelijk en praat met elkaar want dat is broodhard nodig. Ik wil je nog veel succes wensen en veel sterkte
Els
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|