Nu Online
Momenteel zijn er 25 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tav Kristel (afscheid integreren in trouwmis)

  6-5-2007 13:07:48
Hallo Kristel,

Toen wij trouwden was het ongeveer een jaar geleden dat mijn vader overleden was. Wij hebben een vaas op het altaar gezet met een witte roos in, en we hadden in een kaarsenshop een theelichthouder gekocht in de vorm van een hart dat aan een haakje hing. De fotograaf heeft zelfs doorheen het hart een foto gemaakt, zodat het kaarsje eigenlijk net uitkwam op mijn hart... wel mooi! Voor de rest hebben we in de bedanking op het einde van de mis iedereen bedankt en op het einde heb ik dan nog even speciaal wat over mijn vader gezegd: niet te emotioneel, maar wel doeltreffend, na dit dankwoord heb ik nog een stukje gespeeld van het liedje "Don't you forget about me" van "era". Op onze DVD is het wel aangrijpend te zien dat heel veel mensen zitten te snotteren op dat moment, maar ik heb het toen droog kunnen houden, vergeet niet dat het JOUW dag is en dat je wel iets mag doen voor de persoon of personen die overleden zijn, maar het moet een blije dag blijven! Mijn zus is onlangs getrouwd en heeft het compleet in de doofpot gestoken, dat vond ik ook persoonlijk wel pijnlijk! Wij hebben er speciaal voor gekozen om het in onze viering te integreren en niet op het feest 's avonds, omdat het dan misschien echt wel de sfeer zou breken, in een viering heb je naar mijn mening iets meer ruimte voor zo'n dingen...
Veel succes en geniet in elk geval van jullie dag!
Mijn man en ik hebben het er gisteren trouwens nog net over gehad: sinds onze trouw, nu een jaar geleden ongeveer, heb ik het verlies veel beter kunnen plaatsen en ziet het leven er voor mij een heel stuk rooskleuriger uit, ik had zo'n nieuw begin echt nodig!!!

Veel groetjes,
Els.

Els
1-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 939

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...