Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelfophoudende kousen - Le Jagré Antwerpen

  5-5-2007 21:52:18
Hoi,
Zoals velen onder jullie was ik op zoek naar huidkleurige zelfophoudende kousen met een champagnekleurig bandje. Via dit forum ben ik terecht gekomen bij Le Jagré. Eerst heb ik de winkel in de Carnotstraat bezocht. Niet alleen waren ze daar niet vriendelijk en verwezen ze me pas naar hun andere winkel door nadat heel subtiel had opgemerkt dat ik de info via deze website had gevonden, maar de winkel was ondermaats. De enige ventilator stond niet op en het was er gewoon snikheet, bovendien is hun aanbod niet echt smaakvol te noemen. Vandaag bezocht ik hun winkel in de Quelinstraat. Ik werd 'geholpen' door een vrij jong meisje dat amper wist waar het over ging. Nadat ik haar de tip ga om eens bij Poirier te kijken heeft ze enkele 'schoendozen' die in de winkel stonden geraadpleegd. Daar vond ze niet wat ik zocht. Ze stelde voor om de kousen te bestellen. De eigenares zei echter dat het niet mogelijk was. Waarschijnlijk omdat ik er niet keek voor een trouwkleed. Mocht ik van jullie zijn, ik zou er niets kopen. Ondertussen heb ik natuurlijk nog steeds geen huidkleurige kousen...

Veel succes!

Elke
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 803


Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik6-5-2007 13:24:53

hey,

Ik heb mijn kousen gewoon bij hema gehaald, ik heb ze gedragen op onze trouwdag in september en ik draag ze nog steeds. Dus het is wel goede kwaliteit en veel goedkoper als in bruidswinkels.
Ze zijn huidkleurig, het bandje ook, maar dat vond ik niet zo erg!

Ik zou zeggen ga er eens kijken,...

Veel plezier nog met de voorbereidingen, geniet er nog van!

groetjes Veerle
reeds 223dagen getrouwd



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik6-5-2007 21:21:32

Hallo, die huidkleurige met ivoren band verkopen ze ook in Le Chapeau in Antwerpen. Ik was niet tevreden over de service, maar ik heb wel mijn kousen. Ze kosten er 24 euro.
Groetjes



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-5-2007 8:15:17

Hey,

bij Le Chapeau verkopen ze die inderdaad, maar ze moeten ook besteld worden, en ik weet niet of ze dat doen als je er je jurk niet koopt...

Naar het schijnt zouden zulke kousen in Nederland makkelijker te vinden zijn.

Groetjes,
Lieve



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik8-5-2007 8:58:17

Hallo Elke,

Ik heb al eens bij Veritas rondgekeken en heb al hele mooie zelfophoudende kousen gezien van Wolford, met een heel mooi afgewerkt bandje. Heb wel niet naar de prijs gekeken maar de kwaliteit is zeker goed want ik draag altijd panty's van Wolford.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



jy
30-6-2007
 Meld misbruik17-6-2007 15:05:11

Hoi Elke

Misschien heb je ondertussen u kousen al gevonden ?

Anders kan je naar de veritas gaan want daar verkopen ze die kousen wel .
Groetjes



Elke
28-7-2007
 Meld misbruik17-6-2007 17:09:10

Hoi,

Ik heb ondertussen zelfophoudende kousen besteld bij www.dressedbyjill.com
De levering verliep vlekkeloos en zoals voorgesteld. Ik had al gekeken bij de Veritas in Antwerpen en in de Inno, maar de combinatie champagnekleur - huidskleur verkochten ze (toen) niet.

Dank je!

Veel succes nog!
Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...