Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op hotel tijdens huwelijksnacht?

  4-5-2007 18:29:23
Hey

Zijn er nog bruidsparen die hun huwelijksnacht op hotel doorbrengen? Wij twijfelen nog... Op 700 m van onze feestzaal is er wel een leuke B&B, maar we moeten alweer om 11.30u uitgechecked zijn. Dus zal de tijd dat we daar vertroeven maar heel kort zijn. Anderzijds ben ik vooral bang dat ze ons huis zo overhoop gaan gezet hebben, dat 's nachts ons bed niet meteen bereikbaar zal zijn...

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Kirsten
9-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 866


mieke
7-7-2007
 Meld misbruik4-5-2007 19:12:41

Wij zitten op hotel, samen met heleboel familieleden, mogen uitzonderlijk tot 13 u op de kamer blijven (iedereen) en ontbijt wordt opgediend om 11 u speciaal voor ons...

Dus we gaan gezellig samen ontbijten met familie

groetjes



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik4-5-2007 20:14:44

Hi Kirsten,

Wij gaan ook op hotel, we moeten pas om 13u de kamer verlaten. Om 11u wordt het ontbijt opgediend op de kamer. Ze doen dit kennelijk altijd voor bruidskoppeltjes.

Misschien moet je eens informeren in de B&B of ze geen uitzondering kunnen maken.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



carry
18-8-2007
 Meld misbruik4-5-2007 21:01:25

Hey Kirsten,

Ook wij gaan op hotel omwille van de reden dat ik er zeker van ben dat ons huis overhoop staat. Ik zou graag de grap er van inzien, maar ik denk dat dat 's nachts na z'on vermoeiende nacht moeilijk lukt. Van mij mogen ze doen met ons huis wat ze willen maar wij zullen op onze huwelijksnacht enkel genieten van elkaar en geen rommel opruimen om in de kamer te raken.
Wij krijgen ons ontbijt in de tuin van onze bed en breakfast geserveerd om 10.30u, dit is wel vroeg maar die vermoeidheid nemen we er wel bij, die dag zal je toch niet moeten gaan werken hé. Om 12.00u moeten we uitchecken.

Groetjes Carry 18/08/2007



Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik4-5-2007 22:35:38

hoi Kirsten,

onze feestlokatie is een restaurant annex feestzaal annex hotel, gemakkelijk dus! Na het feest enkel de trap op en hop, bruidssuite induiken! Deze werd bovendien gratis aangeboden door het hotelmanagement... voor ons een ideale oplossing! Maar persoonlijk had ik ook liever in een hotel willen blijven overnachten, een bruidssuite heb je maar één keertje, toch?

groetjes
Claudia
22-06-2007



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik4-5-2007 23:21:43

Hoi,

Wij slapen ook boven onze feestzaal, is ook een hotel bij. De bruidssuite kregen we gratis aangeboden omdat we ons feest er hielden (huren het hele complex af).
Persoonlijk zou ik toch ook een hotel/suite verkiezen boven ons eigen bed die nacht.

Groetjes,
Katrien
18-08-2007



veronique
30-6-2007
 Meld misbruik5-5-2007 10:34:36

hallo,

Wij krijgen van de feestzaal annex hotel een bruidssuite aangeboden, moesten normaal voor 11u komen otbijten maar heb gevraagd of we het ontbijt mochten overslaan en blijven slapen,(heb veel slaapnodig ,hihihi). Als resultaat dat we de bruidssuite tot 's avonds mogen hebben (avond na trouwfeest).

groetjes
vero 30/06/07



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik5-5-2007 13:27:54

Hallo,

ons huis gaat zeker ook op stelten staan aangezien onze vriendenkring hier al anderhalf jaar plannen over smeed. Wij gaan die nacht (of morgen) zeker naar ons huis want ik ben wel benieuwd wat ze er gaan van gemaakt hebben. En daarbij wil ik ook wel graag onze eerste nacht als getrouwd koppel in ons huis doorbrengen. Ik ga denk ik wel een plan b voorzien. Want aangezien we verschillende bevriende metsers hebben zou onze deur wel eens geblokkeerd kunnen zijn ;)
We vertekken maandag op huwelijksreis dus ik wil ook de kans hebben om thuis nog één en ander te kunnen regelen op zondag. Ik vind dat het er ook bij hoort en wil van dat gedeelte ook wel genieten.

Groetjes,
Isabel
110807


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...