TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nele
29-9-2007
|
4-5-2007 13:17:39
Dag Wendy,
Ik ben blij voor jou dat je zus toch komt. Ze zal er geen spijt van hebben want zo'n dag missen zou jammer zijn. SPijtig voor je grootvader, maar je hebt gelijk, laat het je dag niet verpesten. De mensen die wel komen dat belangrijker en vooral dat het jouw dag is , is het belangrijkste. maak er een mooie dag van. Groetjes Nele
|
|
Christel
30-6-2007
|
4-5-2007 13:31:18
dag Wendy
ik zei het onlangs nog tegen mijn ventje met een trouw zie je mensen hun ware gelaat tonen. Bij mij ook van datte, mijn grootmoeder komt niet naar ons feest of de receptie omdat ze "zogezegd" mijn zieke grootvader niet kan alleen laten , maar nu komt het Na de mis gaat ze wel zelf "iets gaan eten" met haar broer die ook niet komt Dus in de namiddag kunnen ze wel twee uur wegzijn op resto, maar ipv na de mis even naar huis te gaan en nadien een uurke naar ons receptie te komen, dat gaat niet... ik was in alle staten, je eigen grootmoeder die niet naar je eigen feest komt maar zelf ergens anders op resto gaat !
ik was ook zeer kwaad maar wat kan je eraan doen? Dat weten we dan ook weer hé
Maar groot gelijk dat je hier even je hartje lucht, doet goed hé
Nog veel succes hoor en het zal echt een mooie dag worden
groetjes Christel
|
|
Anne
21-9-2007
|
4-5-2007 14:38:52
Hey Wendy, Weet je, als je grootvader niet echt een duidelijke reden heeft, dat hij steeds veranderd van verhaal, is het misschien omdat hij aandacht zoekt .. en gaat hij tenslotte toch komen hoor. De oudere mensen kunnen soms raar uit te hoek komen .. maar nooit zo erg dan de "schoon"moeders.
Ik hoop voor jou dat hij toch gaat komen, zou gewoon een kersje op je taart bij zijn. Liefs Anne 21.09.07
|
|
lien
23-2-2007
|
4-5-2007 15:21:32
Hey ex-klasgenootje ;),
t Is zo precies goed en slecht nieuws ineens weer:s Goed dat je zus nu wel komt, maar heel jammer van je grootvader.
Ik kan heel goed begrijpen hoe je je voelt. Mijn grootouders waren er bij ons ook niet bij, ze lagen met griep in bed. En het klopte inderdaad, want ik vreesde dat mijn grootmoeder een smoesje aan het verzinnen was.
Nu hou ik mijn hart al vast wat het voor de zomer gaat geven. Ze heeft alleszins al gezegd dat we haar broers en zussen (die we toch nu en dan zien) niet moesten uitnodigen, zelfs nie voor de receptie. Zij vindt dat overbodig, maar de ware reden zal zijn dat ze nie wilt dat haar broers en zussen weten dat ik met een Marokkaan getrouwd ben... Of ze zelf zullen komen is natuurlijk ook nog maar de vraag. Haar kennende steekt ze zich weg achter mijn grootvader (ja, maar hij gaat nie graag meer ergens naartoe...). Zoiets zou mijn grootvader nooit van de wereld willen missen alleszins!! Nu, ik lig er nog niet te veel van wakker, zorgen voor later denk ik zo;).
Ik hoop alleen voor jou dat je grootvader zich toch nog bedenkt. Zoals hieronder reeds gezegd werd: misschien vraagt hij enkel aandacht, maar weet hij stiekem wel al dat hij toch zal komen, wie weet.
Ik wens je alleszins het allerbeste toe, en ik vind het heel spijtig dat ik er zelf niet bij kan zijn:( Ik was wel eens benieuwd hoe je der uit zou zien;).
Als ik je niet meer hoor voor den trouw: veel plezier en veel succes, en maak er een prachtige dag van!!
Groetjes,
Lien http://lienetghafour.bruiloftsite.nl
|
|
Lies
27-10-2007
|
4-5-2007 17:05:03
Hey Wendy,
Heel erg stom dat je schoongrootvader niet wil komen! Die oude mensen kunnen soms zo koppig zijn he! Maar zoals je zelf zegt: laat de mooiste dag van je leven maar niet verbrodden door hem! Jij wou dat hij er was, maar het is zijn beslissing om niet te komen! Wel goed dat je zus komt he :-).
Groetjes
Lies
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
5-5-2007 11:51:58
Troost je. Toen mijn neef ging trouwen zei mijn grootmoeder ook dat ze niet ging komen. Ze gaf zowat dezelfde redenen als je grootvader. Toen we zeiden dat zelfs de overgrootmoeder (100 jaar) van de bruid ging komen, was ze niet te overtuigen. Uiteindelijk is ze toch gekomen en was ze met geen stokken meer weg te krijgen. Ze is gebleven tot 6 uur in de morgen.
Veel succes nog.
|
|
Thierry
|
|
|
catherine
22-9-2007
|
6-5-2007 8:37:17
Hey Wendy, Ik ken natuurlijk je familie niet, en ook de situatie niet, maar kan er een andere reden zijn dat hij niet wil komen? Zou het kunnen dat hij er niet extra mee wil geconfronteerd worden dat hij er als enige grootouder nog is? Ik weet dat mijn grootvader het er erg moeilijk mee heeft dat de meeste van zijn vrienden overleden zijn, en dat hij ook in die kritieke leeftijdsgroep zit. Hoe dan ook, ik zou de moed niet opgeven, hij kan nog van gedachte veranderen he. Groetjes, Cat 22/09/07
|
|
Patricia
|
7-5-2007 13:10:22
Meid, jammer dat het zo moet lopen, mr mss als de dag er is, dat hij dan bijdraait. En anders moet je gewoon genieten hoor van je mooie dag.
Bij ons ist zoals Christel zegt, je ziet pas wie t echt met je meent als je e trouw plant.
Veel sterkte nog Patricia 01/08/2008
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|