Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkskaars

  4-5-2007 12:40:42
Hoi medebruidjes

Weten jullie soms een toffe winkel voor een huwelijkskaars. We willen er een originele en een grote. We hadden er één opt oog, maar deze is al uitverkocht.

Bedankt.

Groetjes Ellen
28/07/07

Wiese
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 766


evelien
29-6-2007
 Meld misbruik4-5-2007 12:51:38

das een echte aanrader... heel betaalbaar

http://www.jokakaarsen.be




Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-5-2007 12:51:51

Hey,

Die van ons komt van Joka kaarsen uit Roeselare (jokakaarsen.be).
Je kan zelfs online bestellen en ze wordt thuis bezorgd.

Groetjes, Sissi



Lies
30-6-2007
 Meld misbruik4-5-2007 13:41:08

hey!

die van ons komt van 'blobos' in Herselt. Ik weet niet van waar je bent, maar ik vind dat ze er hele leuke kaarsen hebben. Wij hebben gezien op een huwelijksbeurs, en hadden het ritje er wel voor over (we zijn van antwerpen).
Onze kaars ziet er zo uit: een grote dikke steen, met daarop twee vierkante, hoge kaarsen (telkens 6 op 6cm ofzo). De ene is ongeveer 30 cm hoog, en daar staat 'peter' op, de andere is ongeveer 25 cm hoog en daar staat Lies op. Aan de zijkant van de grootste staat onze datum (int rood, de kleuren kan je dus zelf kiezen). De twee kaarsen staan dus beidne op dezelfde steen, maar ze hebben onderaan allebei een groot gat waar een touw doorheen zit dat ze dus samenhoudt. Heel mooi!
Nu ligt ze veilig in een doos in de kast tot 30 juni.

Veel succes!
Lies



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik4-5-2007 13:56:51

Ik weet niet van waar jullie zijn? Mijn nicht is net begonnen met een kaarsenatelier in Belselse (Oost-Vlaanderen).

http://www.fajro.be/



Klaartje
28-7-2007
 Meld misbruik5-5-2007 10:03:10

Wij hebben onze huwelijkskaars via onze ceremoniemeester (Ceremoniehuis Wuyts-De Vooght) en betaalden er een 20€ voor... onze namen en de datum staan er in het zilver op gegraveerd!

groetjes,

Klaartje
28/7/2007



Marleen

 Meld misbruik5-5-2007 22:20:58

Hallo,
Wij hebben de onze ook bij Joka kaarsenatelier in Roeselare besteld. We zijn tot ginder gereden (zo een slordig anderhalf uur rijden voor ons), maar het loont echt de moeite: prachtige kaarsen, waar je zelf inspraak hebt voor evt persoonlijke aanpassingen. Ik ben benieuwd want ze zullen binnen enkele weken aan huis geleverd worden met taxipost...
Groeten
Marleen
6.7.7



els
7-7-2007
 Meld misbruik7-5-2007 17:31:16

de kaarskensprocessie in Lummen (Limburg)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...