Terug naar overzicht
Hallo Veroniek, Ja, wij trouwen op 20 juli voor de wet. Dat is in Lochristi (we wonen bijna naast het gemeentehuis, de bank zit er juist tussen). We trouwen om 16u. Dus dan zullen we jullie waarschijnlijk niet meer zien. Die avond doen we gezellig een barbecue. De dag erna is voor ons dan de grote feest. Dan trouwen we voor de kerk en doen we ons feest. We wouden op een zaterdag trouwen en die dag leek ons leuk omdat we dan steeds verlof hebben. Maar dan kon je niet voor de wet trouwen (feestdag) vandaar de dag ervoor. Jullie doen jullie feest ook in carelshof hé? Veel plezier maar hou de boel daar wat recht zodat wij er de dag daarna ook nog kunnen feesten :). Ik heb ondertussen een kapper gevonden hoor. Ik ken die niet en ben er nog nooit geweest. Ik ken ook niemand niet die er al geweest is. Maar ik heb er wel vertrouwen in. Dat is natuurlijk het probleem als je op een feestdag trouwt. Ik mag mijn kapsel eind juni gaan proberen (kon niet vroeger). Als het dan echt niet goed is dan zal ik misschien toch nog iemand anders vinden. Veel plezier nog met de voorbereidingen. Het zal er zeer snel zijn!GroetjesLiesje
Hoi LiesjeAmaai! Jullie kunnen te voet gaan! Zo plezant...Dit weekend mogen we achter onze uitnodigingen... Zo spannend! Ben echt eens benieuwd!Ik ga 25 mei naar de kapster in de bosdreef voor mijn proefkapsel. Ben eens benieuwd. Heb al gehoord dat dit een héél goede is en ze komen van ver om hun haar te laten opsteken... Dat het maar rap de 25ste is!GroetjesVeroniek