Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideeên voor versiering van het huis

  4-5-2007 9:44:47
hallo,
binnen enkele weken zijn er vrienden die trouwen we zoeken originele ideeên en spreuken om hun huis te versieren, is er iemand die spreuken kent of ideeên geeft om hen een poets te bakken??We zijn zo ongeveer ten einde raad... Laat jullie gedachten de vrije loop alvast ne dikke merci

mieke
3-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1899


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik4-5-2007 10:08:57

in de hoop dat ze het bij ons niet doen...
als je binnen kan, kan je de trap volzetten met bekertjes water of confetti (maar die vind je schijnt na vijf jaar nog overal), als je er confetti in doet kan je er evt de bodem uitsnijden dus de eerste paar bekers die ze oppakken ligt al de confetti er uit.
als je veel tijd hebt kan je paar dingen uit het huis gaan 'lenen', inpakken en meenemen naar avondfeest als echt kado. als laatste geef je ze een kader ofzo waar foto van zichzelf inzit.
je kan alle wasbakken en bad laten vollopen en er visjes in doen (enkel als t dierenliefhebbers zijn en de visjes achteraf niet doorgespoeld worden natuurlijk)
als je lief wil zijn kan je natuurlijk ook het huis gaan poetsen, dat verwachten ze zeker niet!!!
als je in de tuin kan, kan je op autokerkhof het dak van een identieke auto als die van hun halen en dat een beetje ingraven, tenzij ze zelf met hun auto op de baan zijn natuurlijk, en hun eigen auto dan ergens wegstoppen.
overal in huis wekkers vertsoppen (zo van die oude) en die om het half uur of uur laten afgaan, liefst op plaatsen waar ze niet direct bij kunnen, weinig slaap verzekerd...

met dank aan www.trouwshop.com (forum) daar kan je anders ook nog wel es zoeken, al deze komen ook van daar...

groetjes en veel plezier (bij ons heeft alvast niemand de sleutel...)

sas677



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik4-5-2007 10:25:32

Hallo bruidjes,

Aan Saskia, voor ons hetzelfde, wij gaan echt heel erg ons best doen dat niemand de sleutel dan krijgen want ze zijn er al duidelijk druk mee bezig met het plannen van ons huisje op stelten te zetten.

Aan mieke,
Ik moet toegeven als trouwers is dat dan niet zo leuk, maar voor die dat de poets bakken is het lachen geblazen. Heb er zelfs al een paar keer aan meegedaan. Wat wel leuk en vriendelijk is, is overal opgeblazen ballons in huis of één bepaalde plaats zetten, slaapkamer bvb. je kan ook overal rijst in de slaapkamer zetten (ongekookt hé), je kan ook heeeel creatief bezig zijn met alle , maar dan ook alle rolletjes wc-papier dat in huis is, is dag nadien wel vervelend als men naar toilet moet. Wat we ook ooit uitgestoken hebben is zo een heel smerig riekende brusselse kaas op de kleerkast zetten, daar waar ze het niet kunnen zien, dagen nadien komt de geur alsmaar meer vrij :( beurk.
Ik heb ook al gehoord dat er mensen de voordeur inmetselen maar dat vind ik maar niets, is niet leuk meer. wat je ook kan doen is de tafel dekken voor s'ochtens een romantisch ontbijt, en de bakker langs laten gaan voor verse broodjes (deze is dan wel heel leuk en attent). Je hebt er die er een echte smeerboel van maken , maar uit ervaring (ik trouw voor de tweede keer) is dat niet leuk, dat maakt de sfeer van het net getrouwd koppel dat moe is en thuis lekker willen ontspannen en uitrusten helemaal stuk :( .. dus leuk van jullie dat jullie iets van plan zijn, maar hou het mischien toch clean en leuk.
Groetjes
Anne
21.09.07



Veroniek

 Meld misbruik4-5-2007 10:25:53

Hoi Mieke

Wat wij ook eens gedaan hebben en dat vond ik zelf héél leuk en romantisch...

Beneden lege confituurpotten gezet en visjes ingedaan. Op de trap theelichtjes gezet en rozenblaadjes op de trap gestrooid (was de bedoeling om op de slaapkamer te zetten, maar de binnendeuren waren op slot en daar hadden we geen sleutel van) en het koppel is zot van mignonettes en we hebben over deze chocolade gelegd in de vorm van een hart...

Dit is niet 'stout', maar wel héél tof!

Succes en laat eens weten wat je allemaal zal doen, zo doen we misschien ook ideetjes op ;o)

Veroniek
20 07 2007



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik4-5-2007 10:30:08

Ik zou er ook iets leuks van maken. Het bed mooi opdekken, de tafel klaarzetten, rozenblaadjes, boeketje bloemen, fles champagne. Ik heb ook wel eens iemands huis mee versierd, maar dat was meer van visjes over inzetten en zo en draden spannen overal.
Ik zou het ook maar niets vinden moesten ze bij ons binnenkomen en vanalles uitsteken. Tenzij jullie het de volgende dag zelf komen opruimen natuurlijk.



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik4-5-2007 11:42:24

wij gaan de sleutel wel afgeven, want als we dat niet doen gaan ze nog erger zijn. De vrienden dat het bij ons gaan doen, hebben al eens kunnen oefenen in februari bij een ander koppel: deuren dichtgemetst, autobanden en isomo in de living, mest op de koer en auto ingegraven... net iets ervover, ik zou dat niet zo graag hebben...

groetjes
Mieke
22/09/07



mieke
3-6-2005
 Meld misbruik4-5-2007 11:45:38

alvast bedankt voor al jullie toffe reacties maar hebben jullie ook ideeen voor buiten want denk niet dat we gaan binnengeraken en we zijn ook nog op zoek naar spreuken om op een laken te spuiten jullie zijn echt een grote hulp!!!!

ps: saskia kan da nergens vinden op trouwshop waar staat da ergens



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik4-5-2007 12:04:06

Hey,

Bij een bevriend koppel hadden we bloemenbollen gezaaid in de tuin. Ze waren heel erg verbaasd toen er een hele tijd later ineens bloemen stonden.
We hebben ook eens een aantal zakken zand uitgekieperd voor de voordeur (op een hoop) en het voortuintje volgehangen met wc-papier (enkel doen als het niet gaat regenen).

Groetjes, Sissi



lien
23-2-2007
 Meld misbruik4-5-2007 15:27:13

Hey meiden,

Ik moet zeggen: soms zitten er inderdaad smerige 'truken' bij die verrassingen. Maar zo'n toffe dingetjes als onbijt, kaarsjes, rozenblaadjes... Da vind ik echt tof!!

Maar of het nu smerig, romantisch, grappig of tof is... elk koppel weet het wel te apprecieren, en na enkele tijd kijken ze er toch met een glimlach op terug denk ik. Ikzelf heb helemaal NIKS gehad, en ik vond dat ergens wel een gemis. Niemand die ietske voorzien had, jammer.

Groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl



Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik4-5-2007 17:20:04

Bij ons hebben ze hun plannen niet kunnen uitvoeren zoals ze wilden. Ze zouden mijn auto inpakken in van dat plastiek folie waarmee ze paletten inpakken, maar mijn autootje stond aan de feestzaal hihi :):)
Ze hebben toen wel onze pilaar aan de deur helemaal ingepakt en naar de deurklink ermee zodat we niet direct binnenkonden en alles versierd met ballonnen.
Verder ging er ook een spandoek met :
3x toeteren want Stephanie en Dominiek zijn getrouwd! Dit vonden we ook wel tof, maar onze buren mss niet hihi

groetjes,
Stephanie



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik4-5-2007 18:01:21

Zorg dat het koppel er geen last of weken opkuis aan heeft. Echt niet fijn! Bij ons hadden ze niks gedaan en vond het wel beetje spijtig maar langs de andere kant was ik heel tevreden dat ik 's morgens na zo'n vermoeiende dag gewoon in mijn bed kon kruipen.

Dit hebben we wel eens gedaan:
Met een paar koppels hadden we samengelegd en van dat geld hebben we lege bakken bier met lege flesjes (leeggoed dus) gekocht. Voor de feest zijn we die lege flesjes voor alle deuren gaan zetten zodat ze niet binnen konden. Er op gelet dat ze nergens tussendoor konden gaan. Het koppel moesten echt hele rij flesjes wegnemen om langs een deur binnen te geraken. We hebben dan de lege bierbakken (een hele camionet vol) mee naar de feestzaal genomen. Daar hebben we tijdens het feest een kwis gedaan. Man en vrouw zitten met rug naar elkaar toe en geven elk 1 schoen aan de ander. Er werden vragen gesteld over hen. Zoals: Wie maakt het lekkerste eten? Wie kuist het meest? Wie is het best in bed? enz.. de koppel moesten dan antwoorden door zijn schoen of die van de ander omhoog te steken. (ook al lachen geblazen als je goede vragen hebt) Telkens ze dezelfde schoen omhoog staken kregen ze een prijs. Dat was telkens een stapel lege bierbakken. En dan hadden ze het raden wat hier de bedoeling van was.

Veel succes
groetjes



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik4-5-2007 19:41:35

@mieke
ik heb es gezocht op trouwshop en vind het ook niet meer terug zo direct maar heb topic geopend daar en gevraagd om mee te helpen zoeken dus als ik iets hoor dan plaats ik berichtje op dit forum aan jou...

groetjes



saskia
7-9-2007


dorien

 Meld misbruik5-5-2007 9:13:42

bij neef van mijn vriend hadden ze aan hun huis een Te Koop bordje gezet :-).
De dag na hun trouwdag stond hun telefoon gloeiend :-D.
bij mijn neef,die electricien is,hadden ze allemaal heel oude wasmachines aan elkaar gelast en als een blok voor hun poort gezet,ze konden dus niet binnen,tenzij over het tuinhekje klauteren.
of standaard: huis vol ballonnen (wel sleutel te pakken krijgen!)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...