Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema's tafels help snel???? dank u

4-5-2007 8:54:01
Hallo op 26 mei trouw ik en hoor nu net dat er meestal met thema's wordt gewerkt.hier had ik nog nooit van gehoord. Waarvoor dient dit en wordt het gebruikt. Kan u me een aantal voorbeelden van thema's geven.

Alvast bedankt
Daisy
26/05/2007

Daisy
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 345

Marie-Thérèse

Meld misbruik4-5-2007 9:18:59

Beste Daisy,
Waarvoor dit dient als U een diner of een formule met vaste zitplaatsen heeft om U gasten op een aangename manier en per groep aan tafel te laten gaan.U heeft vb. een familie van 10 personen, nichten en neven bruid 8 pers, vrienden 12 pers etc. zo slits U de gasten op en kunnen zij samen aan tafel zitten en moeten zij niet zitten zoeken achter een vrije plaats en moeten zij niet bij vreemde aan tafel.Vroeger riep men de tafels af maar dat duurt zo lang en is ontzettend saai, vandaar dat men met thema's werkt.Het thema word in functie van jullie persoonlijkheid gekozen vb. hobby.Jullie zijn echte filmgaanders dus kan je thema film nemen je maakt 1 kaart die op tafel geplaats word en kleine kaartjes met de namen van de gasten op die aan die tafel zitten en deze worden vb. op een prikbord aan de inkom geplaats daar nemen zij bij het binnen komen hun kaartje af en de DJ roept de groepen af bij het aan tafel gaan in het geval van film kan daar de nodige muziek bij gedraaid worden evntueel clip dit geeft dadelijk een speciale sfeer.De thema's kunnen heel uiteenlopend zijn vb. voetbal , landen , componisten.Je kan heel veel op internet vinden het is natuurlijk een beetje werk maar heel fijn om te doen en het geeft een persoonlijk tintje.
Heel veel succes.

Decraemer
4-4-2008
 Meld misbruik4-5-2007 14:25:26

Hallo!!!!
Mijn ouders hadden op hun trouw als thema' s verschillende namen van restaurants en café' s genomen waar ze vaak komen bv:de wijde wereld, de gouden gondel, ...
Mijn grootouders hadden voor hun feest namen van verschillende diamanten gekozen.

Groetjes Sarah

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik4-5-2007 21:46:12

Hoi Daisy, wij gaan de cartoons van "Liefde is" gebruiken...

Succes

Sarah
15 09 07

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik5-5-2007 14:58:00

hallo daisy wij hebben als thema smarties genomen omdat we dat graag eten en dus hebben we voor elke tafel een middelgrote voorraaddoos in glas genomen en vullen elk met een andere kleur en bij het binnenkomen krijgt iedreen een kleine voorraaddoos me't die bepaalde kleur
groetjes debbie 13.07.07

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik6-5-2007 10:04:18

Ik heb ook iemand gehoord die disney figuren gekozen had (zij is kleuterleidster en ze hebben samen al een kind) Ik zou iets persoonlijks nemen zoals Debbie. Wij gaan dit persoonlijk niet doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...