Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ alle bruidjes die gasten nr website willen lokken

3-5-2007 19:40:57
Hallo,

Enkele berichten terug ging het erover dat een aantal mensen zelf een website gemaakt hadden, maar dat hun vrienden enz. er niet naar kwamen kijken. Ik heb dit opgelost door in mijn nickname van msn het adres van onze site te zetten. Zo ziet iedereen hem wanneer je online bent en iedereen is toch zo nieuwsgierig om eens te gaan kijken. Bij mij werkt dit alleszins. Zo krijg ik zelf reacties van de mensen waar ik 3 jaar geleden ben mee afgestudeerd maar niet meer gezien heb. Tof.

hopelijk werkt dit bij jullie ook,

groetjes,

valerie

valerie-maarten-7juni2008.bruiloftsite.nl

valerie
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 243

Veerle

Meld misbruik3-5-2007 20:16:38

Dag Valerie,

hihi, inderdaad leuk idee!
En ik ben direct eens gaan piepen naar jullie site ;-)

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 22:23:58

Hey Valerie,

ik heb even naar je site gekeken en toevallig vormen wij ook een koppel sedert 21 februari 2003 :).

Veerle
29/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...