Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje ouders

3-5-2007 14:51:47
hallo allemaal,

wij willen als bedankje aan onze ouders ook een foto-album geven met ons geboortekaartje en dan foto's van ons. Maar plakken in beide albums dezelfde foto's? Of krijgen bv. de ouders van de bruidegom een album met alleen maar foto's van hem?

alvas bedankt.

wendy

Wendy
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 261

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik3-5-2007 15:13:54

hoi Wendy,
wij zijn ook van plan zoiets te maken. Wij vinden persoonlijk dat het geheel niet af zou zijn als elke ouder maar van zijn eigen kind de dingen krijgt. Het fotoboek gaat uiteindelijk over ons als paar hé, en over hoe onze wegen op een bepaald moment kruisten. Maar ja, je kan daarvan doen wat je wil, neem ik aan!
Groetjes,
Ilse

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik3-5-2007 19:20:26

Hey,

Wij doen ook zoiets. In het boekje voor mijn ouders heb ik alleen foto's van mij geplakt. In het boekje van zijn ouders zitten foto's van hem. Er is nog plaats na al deze foto's zodat zij er een trouwfoto kunnen insteken en daarna eventueel foto's van een kleinkindje???
Je kan er alle kanten mee uit.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...