Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Sarah

  15-9-2003 9:27:49
Heel erg bedankt voor de informatie die je mij in de loop van mijn zoektocht al hebt verschaft! Als ik je ooit met iets van dienst kan zijn...
Maar nu heb ik nog een vraagje: ik heb de zalen van het park van Beervelde op het oog maar daar werken ze ook met een huistraiteur. Zou het zo zijn dat ik met die traiteur in zee moet gaan? Ik twijfel een beetje omdat je de zalen apart kunt huren...

Alvast bedankt!
Lieve

Lieve
7-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1178


Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik16-9-2003 15:57:18

ik weet niet echt wat de beste oplossing zou zijn. Wij hebben zelf een zaal die vrij is van traiteur en hebben dan voor een traiteur gekozen die ook de versiering van de zaal wilde en kon doen. Ik weet dat onze traiteur ook in het park van Beervelde komt(www.traiteur-leconte.be ). Wijzelf trouwen in het Fabriekspand te Roeselare, een gerestaureerde fabriek. Ik wilde iets helemaal anders, geen klassieke zaal.
Ik denk dat je beter prijzen vergelijkt. Het voordeel van een huistraiteur is dat hij de zaal en mogelijkheden goed kent.. Nadeel is dat hij al een beetje vastgeroest kan zijn of dat zijn formules je niet aanstaan.
Wat betreft iets doen voor mij: duimen dat het volgende week zaterdag (de 27e) mooi weer wordt, dat is namelijk onze trouwdag. Liefs, Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...