Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

van alles een contract?

3-5-2007 13:19:23
Hallo,
hebben jullie voor alles een contract en een voorschot betaald?
voor ons vervoer lijkt dit maar niet te lukken, ze werken niet op die manier maar zeggen dat we er zeker mogen van zijn dat ze er wel zullen staan..
Betrouwen jullie dit? Of is het overdreven van mij en moet ik wat meer vertrouwen hebben in de mensen hun woord?
Groetjes,
Kim

kim
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 219

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik3-5-2007 13:27:37

Dag Kim,
Wij hebben van alles een contract. Wij zijn nog bezig met het vervoer te regelen, het zijn bij mensen dat we kennen, maar ik heb nu al gezegd dat we liever iets schriftelijks krijgen en een kleine voorschot willen betalen. Dat is niet omdat we ze niet vertrouwen, maar gewoon voor de zekerheid. Als er dan iets gebeurt of tussenkomt, dan ben je wettelijk in orde.
Maak je maar geen zorgen, aan je vertrouwen mankeert er niets, maar het is gewoon een zekerheid.
Groetjes, Wendy

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik3-5-2007 13:29:21

hey,

wij hebben overal een contractje, en een voorschot betaald
voor sommige dingen zou ik het wel vertrouwen, maar voor het vervoer zou ik toch wel zeker een contract willen
het is toch wel belangrijk, stel dat ze niet komen en je hebt geen contract, dan heb je helemaal niets

Laura
23-8-2008
 Meld misbruik3-5-2007 13:35:01

Hallo Kim,

Wij hebben voor ons vervoer ook geen contract en moeten hier eveneens ook geen voorschot voor betalen. We voelden ons onmiddellijk op ons gemak bij deze mensen en hebben over een contract dan ook niet nagedacht.
Pas na jou bericht begin ik me de vraag te stellen, wat als ze niet komen opdagen?
Maar ik sus me dan weer met de gedachte dat deze mensen al meer dan 20 jaar in de branche zitten en het niet kunnen maken om een slechte naam te krijgen door niet op te dagen.
Wel bel ik nog een paar keer van tevoren om zeker te zijn dat alles nog in orde is.
Maar denk wel dat er nog mensen zijn die je op hun woord kan vertrouwen.
Groetjes,
Laura

Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 15:08:57

Ik zou toch ook wel graag een contract hebben.
wij hebben voor de auto's een bestelbon gekregen en moesten ook een voorschot betalen.
Ik zou daar toch op hameren...
Isabelle
19 mei 2007

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik3-5-2007 15:20:12

Dag Kim,

Ik zou toch voorzichtig zijn. Het is uiteindelijk je trouwdag en dan wil je niet dat iemand niet opdaagt of zijn afspraken niet nakomt.
Ik zou desnoods zelf een klein contractje opstellen dat je hen vraagt om te tekenen. Zeg dat het voor jouw gerust gemoed is. Als ze eerlijk zijn, zullen ze daar geen probleem mee hebben!

Wij hebben trouwens wel vanzelf van alles tot hiertoe een contract of betalingsbewijs gekregen (trouwjurk, dj, zaal, fotograaf, juwelier).
Vervoer hebben we nog niet...

Groetjes,

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...