Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opgehaald worden door bruidegom

3-5-2007 11:10:33
Hoi,

Wij trouwen om 11.00 uur voor de wet, het stadhuis is niet ver van mij thuis. Wanneer moet iedereen naar ons thuis komen? De familie? En de bruidegom? Ik heb hier geen flauw idee van.

kim
26-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 217

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik3-5-2007 11:29:25

Hey Kim,

Wij trouwen enkel voor de wet en pakken het iets anders aan.
Onze trouw is om 10u30 en op voorhand (tegen 10u15) verzamelt iedereen (ook de bruidgom en zijn deel van de suite) al in het gemeentehuis.
Ik woon op 5 min van 't gemeentehuis, dus tegen 5 voor half 11 kom ik aan met mijn deel van de suite. Ik kom dan als laatste met mijn papa binnen, zodat hij mij toch kan weggeven...

Als je iedereen bij jou wil laten komen, moet je eens kijken hoe lang het is van bij jou thuis naar het stadhuis. Vraag dat de familie en bruidegom ten laatste een half uur voor je moet vertrekken bij jou thuis zijn.
De bruidgom zelf kan eigenlijk ook later toekomen, als jullie direct daarna samen naar het gemeentehuis vertrekken...

Groetjes

Lies

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik3-5-2007 13:10:49

Wij trouwen om 12 uur voor de wet. Vantevoren gaan wij huwelijksfoto's maken. Mijn aanstaande komt mij daar rond 10 uur voor ophalen. Onze gasten komen om 11 uur naar ons huis. Daar worden zij door de ceremoniemeester opgevangen. Zij zorgt ervoor dat iedereen een kopje koffie krijgt en een corsage. Daarna gaan zij gezamenlijk naar het gemeentehuis. Daar komen wij dan iets voor 12 uur aan. Ik hoop dat de gasten dan al binnen zijn.

Groetjes!

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 13:13:34

Wij trouwen om half 12 voor de wet. We wonen niet ver van het gemeentehuis af, misschien 1 km.
Om half 11 komt mijn ventje met zijn suite naar ons. Dan drinken we een glaasje en steken de broches op, eventueel al wat gezindfoto's nemen. Tegen kwart na 11 gaan we naar buiten zodat we iets voor half 12 aan het gemeentehuis zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...