Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag van onze mooiste dag op 21/04/2007

  2-5-2007 16:40:53
Hallo medebruidjes,

hieronder vinden jullie een verslagje van hoe onze mooiste dat eruit zag! We hebben er echt met volle teugen van genoten, jammer dat het zo snel voorbij gaat, maar het is een prachtige dag, als ik eraan terug denk, krijg ik er nog een kropje van in mijn keel!

De avond voordien zijn mijn echtgenoot (moet dit nog gewoon komen hoor, ging bijna mijn vriend zetten hihih) en ik terug bij onze ouders gaan slapen. Enerzijds uit praktische overweging, maar ook omdat we het wel iets romantisch vonden hebben!
Op zaterdag 21 april begon mijn dagje al vroeg, om 5u50 opgestaan, mij lekker gedoucht en ontbijtje genomen met mijn mammie (zoals in de goeie oude tijd). Om 7u kwam de kapster en visagiste. Om 8u40 heb ik dan mijn kleed aangetrokken, toen begonnen de zenuwen mij toch wel parten te spelen. Voordien ging het redelijk... bij mijn ventje iets minder denk ik, want hij heeft die ochtend wel 7 keer gebeld om te vragen hoe het was en om vanalles te zeggen :):)
Om 9u15 was ik helemaal klaar, nu moesten mijn mama en papa nog in hun kleren geraken want om 9u30 kwam mijn ventje met zijn ouders toe in onze bruidswagen. Mijn papa is nog snel naar de winkel gerend achter een filmrolletje, ik dacht dat ik het ging krijgen, hij was gewoon nog niet klaar, toen de auto daar al toekwam. Na wat nerveus over en weer geloop en gezucht, was alles eindelijk in orde en hoorde ik de bel! Toen ik mijn ventje daar zo zag staan met dat mooie boeketje, moest ik toch wel even mijn traantjes wegslikken, zo'n mooi moment...
Toen zijn we om 10u30 naar de wet gegaan, we waren nu eindelijk man en vrouw. Daarna zijn we de foto's gaan nemen in Kasteel van Loppem. Met het prachtig, warme weer dat we hadden, was dit zaaalig!! Dit was echt genieten, alleen mijn kleed zag al een beetje groen toen we terugkwamen. Mijn ma en schoonma al vlug aan het schrobben en dat hoorden we opeens de klokken van de kerk luiden, hé dit was voor ons...
Om 14u30 stond mijn ventje mij vooraan op te wachten aan het altaar, amai amai wat een bibbermoment om zo met mijn papa binnen te komen in de kerk. Achteraf hebben we heel veel felicitaties gekregen van vrienden en familie dat het zo'n mooie en persoonlijke mis was, velen hadden een traantje moeten wegpinken zeiden ze!! Voor mijn schat en ik was dit wel een dikke pluim, gezien we ons misboekje helemaal zelf geschreven hadden.
Om 17u30 begon dan eindelijk onze receptie en om 20u konden we aan tafel voor een heerlijke maaltijd in onze feestzaal Salons Saint Germain te Diksmuide. Om 22u00 kwamen onze laatste gasten toe, de mensen van het dessertbuffet!
Alles was prachtig tot hiertoe!! Het enige die nu nog kon mislopen was onze openingsdans (was een trage salsa op 'The power of Love' van Franky goes to Hollywood)!! Tijdens het dessertbuffet kreeg ik toch alweer wat zenuwen, want met dat kleed en die sleep leek het me onmogelijk om die dans te doen! Mijn echtgenootje probeerde mij gerust te stellen en zei dat het ons zeker zou lukken...
Om 23u30 was het dan zover en ja hoor ik moest mijn schatje gelijk geven, alles is super gegaan, we hebben onze salsa heel goed kunnen doen en hebben veel positieve commentaar gekregen nadien! Er kon nu niets meer stukgaan!! Op het feest nog eens onze ouders bedankt met een foto, was in de kerk ook al gebeurd met bloemen en een flesje champagne (wat voor heel wat emotie zorgde bij ons en onze ouders...)!
Om 5u45 hebben we nog 1maal onze openingsdans gedaan, en stond iedereen die er toen nog was in een cirkel rond ons en toen was het gedaan!
om 6u zijn we heel moe, maar zeeer gelukkig in bed gekropen!!
Het was een zalige dag en ik wens iedereen die nog moet trouwen, zo'n dag toe als de onze, alles was AF!!!!

Morgenavond mogen we naar de fotograaf voor onze foto's te kiezen, ik ben echt eens benieuwd!

Heel veel succes nog aan iedereen met de voorbereidingen, ik kom hier af en toe nog wel eens snuffelen! Bedankt aan alle medebruidjes op dit forum, jullie waren een steun, luisterend oor voor mij, ook de vele tips waren prachtig! Dit is een SUPERFORUM!

Vele groetjes van een gelukkig getrouwd vrouwtje,
Stephanie
al 11dagjes getrouwd
21/04/2007

Stephanie
21-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1074


Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 16:49:37

Beste stepahnie!

Van harte proficiat! Wat fijn dat het zo'n mooie dag geworden is! Ik kreeg al een klein kropje in mijn keel bij het lezen van je verslag, laat staan op mijne trouw. Leuk om ook ens de verhalen achteraf te lezen!!!

Jessika 27/07/07
ps: ik wil ook zo'n weer, hopelijk hebben we niet reeds alles 'opgebruikt' ;-)



Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik2-5-2007 16:51:33

Hoh Stephanie,
Eerst en vooral een dikke proficiat! Een ook om een zo drukke en toch wel stresserende dag tot een goed einde te brengen :-)
fijn voor jullie dat het zo goed is meegevallen en het weer kon niet beter waarschijnlijk!
Dat zal nog lang nagenieten worden!

Geniet er maar van,
Liefs,
Jennifer
(15/09/07)



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik2-5-2007 17:11:56

Hey,
Nen heele dikke proficiat en veel geluk toegewenst. En dank je wel dat je ons laat meegenieten van je dag .. het geeft ons kriebels in de buik want we kunnen het ons zo goed inbeelden en onze dag moet nog komen.
Veel liefs
Anne
21.09.07



Mieke
7-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 18:13:26

Hey meid,
Amai kreeg zelf al een krop in de keel toen ik het las, je moet niet vragen.
Heel knap allemaal en ben blij dat alles super is verlopen. Geniet nog maar wat na, hopelijk staat ons ook zoiets moois te wachten maar daar twijfel ik toch niet echt aan. bedankt om ons te laten meegenieten...
Lieve groetjes van een bijna getrouwd vrouwtje
Mieke
7/7/7



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik3-5-2007 8:37:35

Hey Stephanie,

Van harte proficiat hé.
Ik heb meegenoten van je verslagje en kijk ook al uit naar onze dag. Geniet nog van de mooie periode die nu volgt.

Groetjes
Fran
28/07/07



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 9:10:25

Hi Stephanie,

Proficiat met jullie huwelijk. Als ik je verslagje lees begint het bij mij ook echt te kriebelen. Ik hoop dat onze dag net zo mooi wordt als die van jullie.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik4-5-2007 15:25:14

Hi Stephanie,

Ben blij dat jullie dag zo goed verlopen is! Hopelijk wordt het bij ons ook een superdag. Wij staan nog maar in de startblokken want mijn liefke heeft mij pas afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd :-). Ik vroeg me gewoon even af of je wat informatie over Saint-Germain zou kunnen geven. Wij overwegen namelijk ons feest daar te doen. Verliep alles daar naar wens? Hoe was het eten? En is het een van de duurdere of valt het nog mee?

Groetjes,
Jenny


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info