Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prachtig huwelijksfeest ! 21/04/2007

  2-5-2007 15:49:21
Hallo Bruidjes,

Na maanden ernaar uit gekeken te hebben, en dit forum bijna fanatiek geraadpleegd te hebben, is mijn trouwdag gepasseerd op 21/04/2007. Om jullie allemaal een hart onder riem te steken met jullie voorbereidingen: Ik hoop dat jullie allemaal een even prachtige dag als mij mogen beleven!
Nochtans waren de voorbereidingen bij ons ook niet altijd over een even pad gegaan - op de dag zelf zijn de plooien gladgestreken en hebben we ten volle kunnen genieten van onze dag!

Het weer was prachtig, en ook de eigen viering die mijn echtgenoot (mag ik nu zeggen ;-) ) in elkaar hadden gestoken was onvergetelijk!

Alles is vlekkeloos verlopen, waarvan ik veel te danken heb aan de eigenaars van onze zaal, Hof Van De Putte in Brakel, die voor ons alles achter de schermen geregeld hebben!

Onze huwelijksreis naar Kreta was de kers op taart...

Volgende week krijgen een eerste versie van ons trouwalbum - ik ben al superbenieuwd!

Echt waar, ik hoop dat het voor jullie een even mooie en onvergetelijke dag wordt,

Groetjes, en veel succes met de planning,
Anouk

Anouk
21-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 778


Stephanie
21-4-2007
 Meld misbruik2-5-2007 16:45:31

Hallo Anouk,

een hele dikke proficiat hé, je bent nu ook al 11dagjes getrouwd hé!!
We hebben toch maar een prachtige dag gehad hé vorige week zaterdag!! Wat een mooi weertje!
wij hebben van iedere seconde genoten, jullie vast ook!

groetjes,
Stephanie
al 11dagjes getrouwd
21/04/2007



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 16:52:22

dag Anouk

Eerst en vooral een dikke proficiat !
Amai ik heb aan jou gedacht hoor ! En zie je wel , wat een prachtig weer had je zeg !!
Hoe waren de commentaren op je kleed? Weet ik waaraan ik me kan verwachten hé :-)
Ik ben zéér blij dat je een onvergetelijke dag gehad hebt

Mail je me binnenkort eens ?

Vele groetjes van Christel
160607



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik3-5-2007 9:11:59

Hi Anouk,

Proficiat met jullie huwelijk!!!

Wij zijn ook volop aan het aftellen nog 44daagjes wachten.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...