Terug naar overzicht
Hallo, Onze fotograaf vraagt 475 euro voor een hele dag. Ik moet erwel bij zeggen dat ik haar persoonlijk ken, maar ik denk dat dit de prijs is voor iedereen. Ze is geen prof. ma doet dit zeer goed en heeft al heel wat ervaring... Ze is wel van het antwerpse, ma ik denk dat ze misschien wel tot bij jullie wil komen! Als je interesse hebt stuur je ma een mailtje.groetjes
Beste Anne,Sinds jaren verzorg ik ook trouwreportages. Vroeger deed ik dat met een CANON EOS 300, een "reflexcamera". Momenteel heb ik er ook zijn digitale broertje bij, de CANON EOS 400D.Vooral de 10 Megapixels zorgen voor een uitstekende kwaliteit. Het feit dat er ook 3 beelden/seconde kunnen mee genomen worden geeft verrassende beelden die men anders niet kan fotograferen. Achteraf wordt alles op cd gezet en doet u wat u zelf wil.Als dat niet handig is.Voor meer info : bibi77@hotmail.com
Hallo Kristel, Tuurlijk interesseerd het me, kan je haar gegevens doorsturen via mijn mail ? az_lise22@hotmail.comAlvast bedankt héGroetjesAnne
Kijk eens op www.artxpo.be . Ik ben fotograaf in Brakel (een boogscheut van Ninove, mits een goeie boog???). Ik maak verzorgde reportages voor €600. Voor een album en extra vergrotingen komt daar uiteraard iets bij, maar dat is allemaal bespreekbaar neem gerust contact voor info. info@artxpo.be of 0495/34.33.51GrWouter
dag AnneWij zijn tot nu toe zeer tevreden over Thierry van Fotomoment. Een crème van een man,zeer gepassioneerd door zijn vak.Zijn prijzen zijn ook zeer betaalbaar (rond de 600 euro)www.fotomoment.be groetjesChristel160607