Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onheilsbericht in de krant

  2-5-2007 13:09:17
Het moet me toch even van het hart - heb daarnet in de krant gelezen dat na deze mooie periode wel eens een even lange natte periode kan volgen...

Wij trouwen op 26/5 en begin nu wel lichtjes te panikeren... zou zo graag wat foto's maken in het park ...

Zijn er nog dieop die datum trouwen en met dezelfde 'jakkes' gevolens zitten??

Groetjes
Eva

26/05/2007

Eva
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1196


Sofie
26-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 13:25:47

Dag Eva,

Wij trouwen ook op 26 mei, ik had nog niets gehoord van dat bericht in de krant... Onze trouwviering zouden we graag buiten doen, in de tuin van de feestzaal...
Maar in hoeverre kan je vertrouwen op zo'n bericht hé!? We kunnen alleeen maar hopen op een schitterende dag zoals de laatste weken. Det weer is nu eenmaal het enige wat we die dag niet in de hand hebben....

Duimen maar!

Groetjes
Sofie



Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 13:38:37

Wij trouwen op 18 mei. Ik heb deze morgen dat bericht ook op de radio gehoord. Maar ja, het weer kan je echt niet voorspellen. Dat het geen 2 maanden aan een stuk zo'n zomers weer kan zijn, is duidelijk. Maar dat wil daarom niet zeggen dat het vanaf nu constant gaat regenen. Ik heb ook wel iets van "shit, het is nu al zo lang goed weer en op onze trouw gaat het zeker regenen...", maar we moeten gewoon geduldig afwachten. Het weer is inderdaad het enige wat we niet kunnen plannen. En regent het, dan zal ik dat toch mijn dag niet laten verpesten. Het feest is 's avonds toch binnen, dus daarvoor maakt het zeker geen verschil.
Fingers crossed!



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 13:40:05

Hey,

Wij trouwen ook die dag.
Ik heb enkel gehoord dat het zou gaan regenen maar niet dat het voor een lange periode is.

Maar het weer is nu eens het enige waar ik me niet druk over ga maken. Oké, iedereen wil mooi weer, maar je kan er toch niets aan veranderen dus heeft het geen zin dat je je er druk in maakt.

In uw plaats zou ik gewoon een reservelocatie voorzien (binnen) zodat je toch ergens anders foto's kan nemen moest het regenen.

Verder kunnen we alleen maar hopen dat het mooi weer wordt (of eieren naar de arme klaren brengen zoals ik hier al zo vaak gelezen heb).

Groetjes, Sissi



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 13:55:13

Wij trouwen 18 mei. Dus hopen op goed weer ja!

Als alle mei-bruidjes nu eens allemaal tesamen beginnen duimen voor nog verder goed weer, zou dat dan niet helpen????

Ik hou het weer ook wel in t oog voor de komende periode via skynet.be daar kan je de voorspellingen voor de komende 10 dagen zien, maar het verandert ook nog vaak hoor. Maar t geeft toch een beetje een idee hè.

veel duimen!!!
Bieke
180507



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 14:21:52

Hihi, da's waar.. :)

Het is bij ons zo wel, we doen maar een heel klein huwelijk omdat ventje al die poeha niet wou, en vond de foto's die een vriendin gaat doen zowat het meest romantische aan het huwelijk - doen ook maar gewoon late lunch met een 20-tal personen..

Misschien dat ik het me daarmee wat meer aantrek, omdat dat zo wat het enige 'romantische' is da hij wel wou doen.. enkele foto's in het park.. dus ik hoop echt dat die niet letterlijk in het water vallen ...

Maja, 3 dagen erna gaan we toch naar de zon :)

Groetjes
Eva



Wendi
30-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:13:59

Ik ben dan toch niet de enige. Wij trouwen op 30 juni, en heb een serieus slecht voorgevoel over het weer. Wij laten foto's nemen in de zoo, dus een zonneke zou tof zijn. Zolang het maar niet regent, het moet nog gene hittegolf zijn. In elk geval ben ik er niet gerust op. Duimen geblazen dus!!!
Groetjes, Wendi



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:54:43

Dag mede-mei/juni/...-bruidjes,

Wij trouwen op 12 mei en ik zit met hetzelfde gevoel... :-(
Ik hoop dat 't droog blijft en dat de zon af en toe toch eens komt piepen (meer mag ook :-D)
Maar we zijn wel voorbereid op minder weer ook (zodat 't leuk blijft wat 't weer ook doet :-p)
We hebben regenboog paraplu's verzameld voor de fotoreportage en het binnengaan in de kerk...
We gaan ook onze binnenlocatie nog eens vragen of 't OK is.
En vanaf de receptie kan dan alles binnen in een prachtige zaal, dus daar zit ik dan niet zo meer mee in...
Ik ga aan de DJ vragen dat als 't regent dat ie 'n paar regen-liedjes draait: I'm singing in the rain, November rain, purple rain, Save the best for last ["sometimes the snow comes down in June" ;-)], ... :-p


Maar ik ga toch ook meedoen met Bieke en duimen duimen duimen voor droog weer en zon...

Wij hebben wel een ander bericht dat slecht is voor ons: wij gaan op huwelijksreis naar Griekenland en op onze vertrekdag plannen ze een nationale staking (15 mei) omdat enkele hoge pieten met pensioengeld gefoefeld hebben :-s
Hopelijk raakt dit opgelost voor dan :-(

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 17:31:50

Hey Eva,

ik trouw 19 mei, en door dit te lezen zit ik inderdaad ook met een rotgevoel, wat het weer dan toch betreft.
Vrees hier al een tijdje voor, zo mooi weer nu, dat ik gedoemd om om te keren en een lange tijd nat te blijven.
Ik duim in elk geval samen met jou at de hele maand mei zeker droog blijft, of roch telkens de zaterdagen al,...
Dat die dag de zon maar straalt...
Maar ja, we zullen moeten afwachten...
Groetjes,
Isabelle



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 17:52:13

Ik had dit nog niet gehoord, maar nu ik het lees voel ik me wel klote...

Het enige waar ik me dus wel druk in maak, is het weer!
Bah nee, geen regen, wij hebben immers geen enkel idee voor een toffe binnenlocatie en wil onze receptie zooooo graag buiten...



Evi
23-6-2007
 Meld misbruik2-5-2007 20:12:21

Hey medebruidjes,

Ook ik maak me constant zorgen dat het zou regenen op onze trouwdag. April is zo'n fantastische maand geweest en ik hoop dat er nu geen periode aankomt waarin het meer regent dan wat anders. Ik heb dat ook gehoord van dat bericht in de krant en dat maakt mijn slecht gevoel alleen maar erger.
We hebben alles zo mooi geregeld en het zou echt zonde zijn moest het regenen op onze trouwdag. Ik moet er niet aan denken, met mijn mooie witte kleed. Maar ja, meer dan hopen, kunnen we jammer genoeg niet he.
Ik begrijp in ieder geval heel goed hoe jullie je voelen en hoop samen met jullie dat op ieder van onze trouwdag het zonnetje toch aanwezig zal zijn.

duimen allemaal
groetjes
evi
23/06/07



Dolores
4-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 20:16:11

Dag mei-bruidjes,

wij trouwen nu vrijdag. Vorige week keek ik naar het weerbericht van 4/5/7 en daar stond een overgewaaid parapluutje, 51 minuten zonnestraal en een sterke wind bij. En zie nu, als alles blijft zoals het voorspeld is zal het een schitterende dag worden. Dus maak jullie nog geen zorgen, op enkele dagen tijd kan het weer helemaal omslaan, in positieve zin wel te verstaan.

Groeten
Dolores
04/05/07



Kim
4-5-2007
 Meld misbruik3-5-2007 9:48:06

Ik zou er ook niet mee inzitten hoor, al moet ik zeggen dat ik weet hoe je je voelt, ik trouw net als Dolores op 4 mei, en had ook zo'n gevoel van, "tis al een hele tijd mooi weer, en juist in de week dat wij gaan trouwen gaat het gedaan zijn" maar alles is gelukkig in orde gekomen, en we verwachten prachtig weer. Zit er maar niet mee in, jullie trouwen in een zonnige periode, en het zonnetje zal voor jullie ook wel schijnen.

Kim
04/05/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info