Terug naar overzicht
Als jullie dan toch aan het mailen slaan, dan zou ik ook wel eens graag zo'n voorbeeldje willen zien.Hebben al wel een idee hoe onze dag zal verlopen, maar zo'n draaiboek lijkt me toch wel handig.Alvast bedankt! debbievandenlangenbergh@telenet.beGroetjes
Indien mogelijk, zou ik dit ook graag ontvangen, kwestie van niets te vergeten. S_Polleunis@hotmail.comGroetjes Sofie19/05/2007
heeft iemand van jullie al zo'n draaiboek ontvangen, of heb je er zelf een, zou je het mij dan ook kunnen mailen?email: javaantje@gmail.comGroetjes en alvast bedankt!Nathalie07/07/07kenny-nathalie@bruiloftsite.nl
Hello,Ik hoop dat alles een beetje naar wens verloopt bij jullie allen toekomstige bruidjes. Ikzelf ben eveneens op zoek naar een draaiboek. Blijkbaar hebben jullie geen reactie gehad. Ik kan jullie alvast helpen met een checklist die ik heb opgesteld aan de hand van verschillende sites. Laten jullie me iets weten als jullie iets ontvangen hebben, zou echt geInteresseerd zijn in dat draaiboek...Vele groetjes en nog vele zonnige dagen toegewenst!Laetitia
oei, blijkbaar ben ik niet de enige!!veel vraag naar ...als ik er een krijg mail ik het zeker aan alle geïnteresseerden door!duimen dus maaralvast bedankt voor de reactiesdaisy
ja ik heb ook wel interessemail me maarmiekededobbeleer@hotmail.commerciekesMieke22/07/09
Helaba,Als het kan, zou je het dan ook naar mij kunnen doormailen, ben ook nog hard op zoek naar een paar voorbeelden (om zelf een beetje verder te kunnen met dat van mij)Mijn email adres is: jazzyke@hotmail.comMercikesGreetzJessie
Hey Daisy of andere bruidlustigen,Ik zou ook heel graa zo'n draaiboek hebben, want bij ons is het nu lekker rustig, en ik heb zo'n gevoel dat dit nie ok is ;-), we moeten nochtans nog het een en ander regelen hoor...groetjesJessika 27/07/07toboldlygo2@yahoo.com