Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

draaiboek

1-5-2007 22:54:31
ik lees op sommige trouwforums iets over draaiboeken voor je trouw.
kan iemand me een voorbeeld van zo een draaiboek doormailen aub?
ik heb een map met allerlei info en dagindeling gemaakt op mijn eigen idee, maar ben nu natuurlijk bang dat ik iets vergeet!!
als er dus iemand een voorbeeld heeft en dit kan doormailen, zou ik erg dankbaar zijn! zou goed van pas komen!!!!

alvast bedankt!!!

sterretje.boven@hotmail.com

groetjes

daisy

daisy
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 211

Debbie
27-6-2008
 Meld misbruik2-5-2007 9:17:39

Als jullie dan toch aan het mailen slaan, dan zou ik ook wel eens graag zo'n voorbeeldje willen zien.

Hebben al wel een idee hoe onze dag zal verlopen, maar zo'n draaiboek lijkt me toch wel handig.

Alvast bedankt!

debbievandenlangenbergh@telenet.be

Groetjes

sofie
19-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 10:43:37

Indien mogelijk, zou ik dit ook graag ontvangen, kwestie van niets te vergeten.

S_Polleunis@hotmail.com

Groetjes
Sofie
19/05/2007

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 11:18:49

heeft iemand van jullie al zo'n draaiboek ontvangen, of heb je er zelf een, zou je het mij dan ook kunnen mailen?

email: javaantje@gmail.com

Groetjes en alvast bedankt!

Nathalie
07/07/07
kenny-nathalie@bruiloftsite.nl

Laetitia
1-12-2007
 Meld misbruik2-5-2007 12:09:00

Hello,

Ik hoop dat alles een beetje naar wens verloopt bij jullie allen toekomstige bruidjes. Ikzelf ben eveneens op zoek naar een draaiboek. Blijkbaar hebben jullie geen reactie gehad. Ik kan jullie alvast helpen met een checklist die ik heb opgesteld aan de hand van verschillende sites. Laten jullie me iets weten als jullie iets ontvangen hebben, zou echt geInteresseerd zijn in dat draaiboek...

Vele groetjes en nog vele zonnige dagen toegewenst!

Laetitia

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik2-5-2007 13:55:52

oei, blijkbaar ben ik niet de enige!!veel vraag naar ...
als ik er een krijg mail ik het zeker aan alle geïnteresseerden door!

duimen dus maar

alvast bedankt voor de reacties

daisy

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik2-5-2007 14:25:02

ja ik heb ook wel interesse
mail me maar
miekededobbeleer@hotmail.com

merciekes

Mieke
22/07/09

Jessie
26-5-2007
 Meld misbruik2-5-2007 16:43:02

Helaba,

Als het kan, zou je het dan ook naar mij kunnen doormailen, ben ook nog hard op zoek naar een paar voorbeelden (om zelf een beetje verder te kunnen met dat van mij)
Mijn email adres is: jazzyke@hotmail.com

Mercikes
Greetz
Jessie

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik2-5-2007 16:56:43

Hey Daisy of andere bruidlustigen,

Ik zou ook heel graa zo'n draaiboek hebben, want bij ons is het nu lekker rustig, en ik heb zo'n gevoel dat dit nie ok is ;-), we moeten nochtans nog het een en ander regelen hoor...

groetjes
Jessika 27/07/07
toboldlygo2@yahoo.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...