Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukkerij in de buurt van Ranst / Lier

1-5-2007 20:50:27
Hallo,
kent er iemand een goede drullerij, met voldoende keuze voor de uitnodigingen ? Tips zijn steeds welkom. Graag ergens in de regio ranst-broechem-lier-vremde ... .
Alvast bedankt !

Katleen
27/10/2007

katleen
27-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 617

Els
18-8-2007
 Meld misbruik2-5-2007 15:42:44

Dag Katleen,
Mijn zus is voor haar trouw bij drukkerij De Bie in Duffel geweest. Ze hadden grondig alle prijzen vergeleken en het resultaat was prima! Dus een echte aanrader.
Veel succes!
E

dorien

Meld misbruik2-5-2007 21:03:24

wij hebben geboortekaartjes laten drukken bij drukkerij peeters in grobbendonk. suuuuupervriendelijke mensen,helemaal niet duur! hebben ook trouwkaarten en geven veel tips als je eigen ideetjes hebt!
echt heel goede drukker!!
drukkerijpeeters@hotmail.com geloof ik

veel succes ermee!
dorienx

Sofie
18-8-2007
 Meld misbruik2-5-2007 21:47:14

Wij zijn naar Wilvo in Deurne geweest, misschien iets verder maar zeker de moeite waard. Hun specialiteit zijn huwelijks- en geboortekaartjes en je hebt er oneindig veel keuze. Je kan altijd eens zien op de website ook (www.wilvo.be )

Groetjes en succes nog!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...